اجرای عمومی نمایش «دوزخ» در تئاتر شهر تبریز

اجرای عمومی نمایش «دوزخ» در تئاتر شهر تبریز

به گفته کارگردان این نمایش  کاری از گروه هنری «هیس» است که از هفتم تا بیستم مهر ساعت ١٦ در سالن استاد صادقی تئاتر تبریز اجرا می شود.

یونس ولی پور در باره این نمایش گفت در این داستان ۲ زن و یک مرد برای همیشه در اتاقی مخوف در جهنم اسیر شده اند که هیچ پنجره و آینه ای وجود ندارد، چراغ ها هیچ وقت خاموش نمی شود و از همه مهمتر راهی برای خروج از این اتاق نیست.

اجرای عمومی نمایش «دوزخ» در تئاتر شهر تبریز

وی در ادامه گفت:  روح ها با آتش شکنجه نمی شوند بلکه آن ها با حضور یکدیگر عذاب می کشند و عذاب آن ها تحقیر شدن به خاطر کنار رفتن تمامی ظاهرسازی ها و نقاب های هر شخص پیش چشم دیگر جهنمیان است.

ولی پور افزود: در اجرای این نمایش رضا باقرپور، مهسا موید، خاطره نورتاب، سینا شاکرنسب به عنوان بازیگر، پویا فاقدی به عنوان آهنگساز، پوریا خزرائی، الناز آقاپور و فیروز سقایی به عنوان دستیار کارگردان ایفای نقش می کنند.

رضا فرشباف به عنوان مدیر صحنه، احسان حیدری به عنوان طراح صحنه، فیروز سقایی به عنوان طراح نور، مهسا فرشید به عنوان طراح گریم، آرزو باقرپور به عنوان طراح لباس، فیروز سقایی به عنوان طراح پوستر و بروشور و معصومه سلیمانی به عنوان عکاس در این نمایش همکاری می نمایند.



محمدامین دوازده سالی مشغول عکاسی بوده. او علاقه‌ی زیادی به ادبیات و موسیقی دارد.


دیدگاهتان را بنویسید