استقبال از گروه مستندسازان و فعالان فرهنگی تبریزی شرکت کننده در جشنواره فیلم حقیقت

کاروان هنرمندان، فعالان فرهنگی و هنرمندان مستندساز تبریزی پس از شرکت موفقیت آمیز در یازدهمین جشنواره سینما حقیقت، به شهر تبریز بازگشتند تا فعالیت خود را برای به تصویر کشیدن لحظات و خاطرات ناب تبریز ادامه دهند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، ضمن قدردانی از حضور اثربخش و مسئولانه هنرمندان تبریزی در این جشنواره، ابراز امیدواری نمود با برنامه ریزی های دقیق و نیازسنجی، شاهد استمرار درخشش هنرمندان شهر در عرصه های مختلف ملی و بین المللی باشیم.
حسین آذرنیا با اشاره به نزدیکی آغاز سال ۲۰۱۸ و میزبانی تبریز از مسافران بین المللی گفت: هنرمندان شهر با نگاهی به تحولات و نیازهای جامعه، به عنوان بازوی توانمند دست اندرکاران بخش فرهنگی حرکت نموده اند و از این بابت از آنها قدردانی می نمایم و استمرار این روند را بسیار به نفع فضای فرهنگی و هنری شهر می دانم.
گفتنی است همزمان با آیین اختتام یازدهمین جشنواره سینما حقیقت با حضور مرتضی رزاق کریمی، محمد مهدی حیدریان، رئیس سازمان سینمایی و حسین آذرنیا، مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از ۱۹ مستندساز خطه‌ی آذربایجان شرقی با اهدای تندیس بلورین جشنواره، لوح تقدیر و سکه بهار آزادی تقدیر شد.

9994tabrizart

محمدحسن دامن‌زن، رحیم مرتضی‌وند، حسین پورستار، میرحسین ثروتمند، محمد احسانی، سیدوحید حسینی‌نامی، علی خیرخواه، مریم امینی قاضی‌جهانی، معصومه محمدپور، علی دلکاری، فرهود بحری‌کرمی، قربانعلی طاهرفر، شهرام علیزاده‌امنیه، محمد محمودی‌اصل، یونس مقدم‌ایوندی، محمدباقر وثوقی، محمد فرزین‌نیا، فرید میرخانی، مجید فتحی هنرمندان تبریزی بودند که در این مراسم تقدیر شدند.
این گروه امروز به شهر تبریز بازگشتند و مورد استقبال هنرمندان و مسئولان فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز قرار گرفتند.



معصومه کارشناسی طراحی صنعتی است و چند سالی است که در عرصه هنر فعالیت می کند علاقه زیادی به ادبیات و سینما دارد.


دیدگاهتان را بنویسید