درخشش چهار نونهال تبریزی در دومین فستیوال بین المللی موسیقی ازبکستان

درخشش چهار نونهال تبریزی در دومین فستیوال بین المللی موسیقی ازبکستان

چهار تن از هنرمندان نونهال موسیقی تبریز، در دومین فستیوال بین المللی موسیقی در شهر تاشکند پایتخت کشور ازبکستان با کسب مقام برای شهر تبریز افتخارآفرینی کرده و مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

این فستیوال بین المللی موسیقی (استعداد) در شهر تاشکند کشور ازبکستان، دوم لغایت ۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ با حضور ۱۴ کشور آلمان، روسیه، بلاروس، ترکیه، ایران، افغانستان، تاجیکستان، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، مصر، آذربایجان، چین و کره جنوبی بر گزار گردید که گروه موسیقی تبریز از آکادمی موسیقی استاد عطاپور با چهار شرکت کننده توانست ۴ مقام را کسب کند.
بر اساس این گزارش: در این جشنواره تیم آکادمی موسیقی استاد عطاپور با درخشش هنرمندان خوب شهر تبریز، ضمن افتخارآفرینی و نشان دادن استعداد و توانمندی هنرمندان این دیار هنرخیز مقام های دوم و سوم را کسب نمودند و در این جشنواره دنیز صدری مقام دوم محراب سربازی مقام سوم، تللی عطاپور مقام سوم و آرتان فربختی مقام سوم را کسب کرد.
این گزارش می افزاید، استاد ناصر عطاپور از اساتید موسیقی شهر تبریز و مدیر آکادمی موسیقی عطاپور در این جشنواره بین المللی، عضو گره داواران بین المللی این فستیوال بود.




دیدگاهتان را بنویسید