ششمین نمایشگاه نقاشی مربیان  آموزشگاه ”آرسوی”

ششمین نمایشگاه نقاشی مربیان  آموزشگاه ”آرسوی” امروز شنبه ۷ بهمن ماه با حضور علاقه مندان افتتاح شد.

در این نمایشگاه ۷۴ اثر  در سبک ها و با تکنیک های کاری متفاوت ارائه شده است. در این نمایشگاه گروهی مجموعا  ۳۳ هنرمند دارای اثر می باشند که عبارتند از:

خانم ها و آقایان نعیمه نیکورای، اکرم رضایی، نیلوفر متین حقایق، راحله پیرزاده، عطا رسول زاده، مهسا محمدپور، پریسا تیموری، سمیرا یوسفی، تینا ابراهیمی، زهرا سلیمانی راد، نسرین پارسیان ایرانی، سحر وسعی، نوشین عمراهی، سحر سمندریان، الهام علیزاده، مهدی احمدی، هاله کاظم زاده، سارا والانیا، شهرام نوبخت، فاطمه اسفندیار، سودا رجعتی، فاطمه ستاری، سمن چلبیانی، نسیم بیدقی، پریسا شایان، طهورا ذاکری، مریم رحیمی پور، ثریا ابراهیمی، سارا منصورفر، عاطفه یاریان و مریم ناز بلخی.

رحیم بقال اصغری موسس آرسوی، مدیر فدراسیون کاریکاتور ایران و انجمن کاریکاتور تبریز در مورد هنر تبریز بر این اعتقاد است که متاسفانه هنر تبریز و ایران از مرحله گذار عبور نکرده است. یعنی نتوانسته مثل دیگر جاهای مختلف دنیا، هنر را کاربردی نماید و نمی تواند از محیط آتلیه خارج شود. مثلا یک هنرمند نقاش اثرش را در تبلیغات خیابانی یا تبلیغات چاپی مثل بروشور استفاده نماید. که این مساله باعث ضعف تجارت هنر می شود. به دلیل اینکه مجلات و روزنامه های ما زیاد پررونق نیستند، از هنرهای تجسمی و ترسیمی چندان استفاه نمی کنند. از این رو در سطحی مانده که متاسفانه می توان گفت که دارد در جا میزند و تا زمانی که این هنر نتواند خود را وارد دنیای دیجیتال نماید، نمی تواند از نظر مالی موفق شود.

این نمایشگاه در نگارخانه استاد علی اکبر یاسمی خانه فرهنگ تبریز از ۷ تا ۱۴ بهمن از ساعت ۱۵  الی ۱۹ برگزار می شود.



معصومه کارشناسی طراحی صنعتی است و چند سالی است که در عرصه هنر فعالیت می کند علاقه زیادی به ادبیات و سینما دارد.


دیدگاهتان را بنویسید