ایرج شهین باهر

شهردار تبریز، نیاز اساسی امروز جامعه را نشاط و شادابی به همراه فرهنگ سازی و اعتلای رفتار شهروندی دانست

شهردار تبریز، نیاز اساسی امروز جامعه را نشاط و شادابی به همراه فرهنگ سازی و اعتلای رفتار شهروندی دانست و گفت: عموم مردم ما به دلایل مختلف همچون مشکلات اقتصادی، گرفتاری های روزمره و نیز عدم اطلاع رسانی، از برنامه های فرهنگی و هنری اطلاع زیادی ندارند.

به گزارش تبریزآرت به نقل از ایسنا، ایرج شهین باهر در پایان اجرای نمایش “تولدی بر مرگ” با بیان این‌که درطول تاریخ همواره افرادی برای عبور از وضعیت گذار هزینه داده‌اند، افزود: شهرداری تبریز تلاش می‌کند هزینه‌های گذار از این مرحله را برای هنرمندان کاهش دهد.

شهین باهر در عین حال با تاکید بر این‌که فرهنگ و هنر برای اعتلای خود نیازمند حمایت عموم مردم است، گفت: امیدواریم با عبور از وضعیت فعلی، حضور شهروندان در عرصه‌های فرهنگی و هنری به پشتوانه‌ی دائمی این بخش در کهن شهر تبریز تبدیل شود.

شهردار تبریز، نیاز اساسی امروز جامعه را نشاط و شادابی به همراه فرهنگ سازی و اعتلای رفتار شهروندی دانست و تصریح کرد: عموم مردم ما به دلایل مختلف همچون مشکلات اقتصادی، گرفتاری های روزمره و نیز عدم اطلاع رسانی، از برنامه های فرهنگی و هنری اطلاع زیادی ندارند.

شهین باهر با بیان اینکه یک شهر سالم فقط در کالبد و فضای فیزیکی خلاصه نمی‌شود، افزود: این حوزه‌ی فرهنگ و هنر و تاریخ است که به یک شهر روح دمیده و زندگی را در آن به جریان می اندازد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گلایه‌های استاد ناصر هاشمی در خصوص عدم حمایت مسئولان از فرهنگ و هنر به ویژه تئاتر گفت: نباید دلسرد شد یا قهر کرد بلکه تلاش می‌کنیم با همکاری یکدیگر امانتی که گذشتگان به ما رسانده‌اند را به نحو احسن به آیندگان منتقل کنیم.

شهین باهر اظهار کرد: شهرداری تبریز با تمام توان و ظرفیت خود در کنار هنرمندان و اهالی فرهنگ این شهر خواهد ایستاد.



محمدامین دوازده سالی مشغول عکاسی بوده. او علاقه‌ی زیادی به ادبیات و موسیقی دارد.


دیدگاهتان را بنویسید