فراخوان استانی شعر و داستان چهل سالگی انقلاب

فراخوان استانی شعر و داستان چهل سالگی انقلاب

سرپرست حوزه هنری استان آذربایجان شرقی از انتشار فراخوان “چهل سالگی انقلاب” به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران توسط حوزه هنری استان خبر داد و گفت: این فراخوان در دو بخش داستان کوتاه و شعر منتشر شد.

سید مهدی سیدین نیا در خصوص محورهای ارسال آثار به فراخوان “چهل سالگی انقلاب” اظهار کرد: علاقمندان آثار خود را در قالب word با فونت ۱۴ در محورهای نقش تبریز در پیروزی انقلاب اسلامی، قیام ۲۹ بهمن تبریز، نقش اقشار مردم در انقلاب، امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب و روایت‌های هنرمندانه و خلاقانه از حوادث انقلاب به آدرس تبریز– خیابان امام- مابین چهار راه شریعتی و مصلی- پردیس فرهنگی سینمایی قدس حوزه هنری انقلاب اسلامی طبقه سوم، واحد آفرینش های ادبی و یا به پست الکترونیکی chehelsalegi97@gmail.com ارسال کنند.

سیدین نیا در ادامه درباره شرایط ارسال آثار نیز اظهار کرد: شرکت کنندگان “نام و نام خانوادگی، شماره تلفن تماس و آدرس پستی” خود را در آثار ارسالی درج کنند.

وی با بیان اینکه محدودیتی در تعداد آثار در بخش شعر و داستان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: داستان و شعر در دو بخش ترکی و فارسی بوده و داستان‌های ارسالی در بخش داستان کوتاه نباید بیش از سه هزار کلمه باشد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه جشنواره در بهره‌برداری و چاپ آثار برگزیده آزاد است، تشریح کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ۲۰ شهریور ماه سال‌جاری بوده و آثاری که بعد از تاریخ اعلام شده به دبیرخانه ارسال شود، در فرآیند داوری قرار نخواهد گرفت.

سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی در خصوص جوایز فراخوان در بخش داستان کوتاه نیز گفت: برای نفر اول “جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال”، نفر دوم “جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال” و نفر سوم “جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون ریال” تعلق می‌گیرد.

سیدین نیا افزود: در بخش شعر نیز برای نفر اول “جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال”، نفر دوم “جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال” و نفر سوم “جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون ریال” اعطا خواهد شد.

گفتنی است، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۴۱۳۵۵۵۲۵۵۷ “واحد آفرینش‎های ادبی حوزه هنری استان” تماس بگیرند.



محمدامین دوازده سالی مشغول عکاسی بوده. او علاقه‌ی زیادی به ادبیات و موسیقی دارد.


دیدگاهتان را بنویسید