مجموعه داستان کوتاه «از حیاط تا حیات» نوشته نویسنده جوان تبریزی انتشار یافت.

به گزارش تبریزآرت و به نقل از خبرگزاری مهر مجموعه داستان کوتاه «از حیاط تا حیات» توسط نویسنده جوان تبریزی منتشر شد.
سحر فرخی مقدم  با اشاره به انتشار مجموعه داستان کوتاه از حیاط تا حیات، گفت: این کتاب در ۷۱ صفحه توسط انتشارات آذر تورک نشر و با قیمت ۱۲ هزار تومان به چاپ رسیده است.

وی همچنین در ادامه به موضوعات مطرح شده در این مجموعه داستان کوتاه اشاره کرد و چنین اظهار نمود: من اکثر داستان هایم را در موضوعات اجتماعی نوشته ام و نقاشی این کتاب را رفیقه خلیلی دیزجی انجام داده است.

نویسنده مجموعه داستان کوتاه از حیاط تا حیات با بیان اینکه از ۱۳سالگی فعالیت خود را در زمینه داستان نویسی شروع کرده است، افزود: یک روز منزل بودم که مردی زنگ در را به صدا در آورد، وقتی در را باز کردم چند کتاب در دست برای فروش داشت و من همان رمان ناتمام خود را به همان مردی که از نشریه آسمان آمده بود دادم یک ماه بعد مرا به همان نشریه فرا خواندند که با سردبیر این نشریه جلال شمع سوزان آشنا شدم و وی مرا با داستان کوتاه آشنا کرد وقتی یک داستان کوتاه نوشتم، او مرا به داود خدایی معرفی کرد و اکنون نه سال است که از محضر این استاد استفاده می کنم و مشغول نوشتن داستان کوتاه می باشم.

فرخی مقدم ادامه داد: مجموعه داستان کوتاه از حیاط تا حیات شامل شش داستان کوتاه با عنوان های لکه ی سیاه، مرگ در آینه، از حیاط تا حیات، پسرک گل فروش، اولین بوق ماشین و نهنگ آبی است.

گفتنی است سحر فرخی مقدم متولد ۱۳۶۹ در تبریز و کارشناس مدیریت صنعتی است.



محمدامین دوازده سالی مشغول عکاسی بوده. او علاقه‌ی زیادی به ادبیات و موسیقی دارد.


دیدگاهتان را بنویسید