مستندسازی نیازمند سرمایه گذاری است

مستندساز برگزیده یازدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت تولید مستند را نیازمند سرمایه گذاری دانست و گفت: تبریز جذابیت های بسیاری دارد که فرصتی برای مستندسازی است.
به گزارش تبریزآرت، شهرام میراب اقدم در جمع کاروان سینما حقیقت در سفر به تبریز اظهار داشت: تبریز به واسطه تاریخ بلند و پر حادثه اش، مفاخر و مشاهیرش، طبیعت زیبا و مشاغلی که با گذشت روزگار از رنگ و بو افتاده اند و یا صنایعی همچون کبریت سازی که در این شهر همچنان به قوت خود ادامه دارد همه از جمله مسائلی است که جا دارد مستند سازان محلی و ملی به آنها بپردازند.
وی در عین حال افزود: مستندسازان برای توسعه این هنر نیازمند حضور سرمایه گذاران هستند که از نهاد های دولتی و غیر دولتی با حمایت خود فرصت معرفی فرهنگ، تاریخ و زندگی مردم شهرهای خود را به دیگر شهروندان ایران و جهان بوجود آورند.
میراب اقدم بافت قدیم تبریز، بازار سرپوشیده، حیوان دوستی مردم تبریز و مدیریت بسیار چشمگیر این شهر را در ساماندهی متکدیان از جمله نقاط مثبت شهر تبریز دانست که قابلیت معرفی و مستندسازی را دارد.
گفتنی است؛ مستندسازان کاروان ۷۰ نفره یازدهمین جشنواره سینما حقیقت با هدف آشنایی بیشتر با شهر تبریز و مستند سازی و معرفی فرهنگ، تاریخ و مردم و جامعه این شهر، نخستین روزهای سال ۲۰۱۸ را مهمان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و شهروندان تبریزی هستند.




دیدگاهتان را بنویسید