نمایشگاه آثار نقاشی لیلا بزرگی در گالری هنرمندان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز

نمایشگاه آثار نقاشی لیلا بزرگی در گالری هنرمندان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز

این نمایشگاه حاصل تلاش لیلا بزرگی، هنرمند جوان تبریزی است که در قالب نگاهی متفاوت به هنر و مقوله زیبایی، به تصویر کشیده است.

به گزارش تبریزآرت، لیلا بزرگی در آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه، توانسته زوایای متنوعی از همسرایی رنگ و بوم را ماندگار نموده و در معرض دید علاقه مندان قرار دهد.

لیلا بزرگی متولد ۱۳۵۱ تبریز و از بچگی به نقاشی علاقه مند است و همیشه نقاشی شخصیت های کارتونی خانواده دکتر ارنست و مهاجران را نقاشی می کرد چون خانواده او با هنر آشنایی چندانی نداشتن نتوانست در کلاسهای هنری حضور یابد …

او از سال ۱۳۹۵ همزمان از محضر دو استاد مجتبی صادق نخجوانی نقاشی رئال و با رضا اسدنسب نقاشی مدرن بهرمند شد. او همچنینن موسیقی گیتار کلاسیک کار می کنند و هنوز هم هنر جوی این اساتید می باشد.

مراسم آغاز به کار این نمایشگاه، روز شنبه ۱۴ مهر ماه، ساعت ۱۶ در محل گالری هنرمندان با حضور هنرمندان و مردم هنردوست تبریز برگزار می شود.

آثار لیلا بزرگی در این نمایشگاه از روز شنبه ۱۴ مهرماه تا ۱۹ مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در محل گالری هنرمندان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز واقع در بلوار استاد شهریار (چای کنار)، جنب پارک مسافر، ساختمان جواهر آماده حضور و بازدید علاقه مندان است.




دیدگاهتان را بنویسید