نمایشگاه آثار کودکان کم‌توان ذهنی و کم توان ذهنی و جسمی

نمایشگاه آثار کودکان کم‌توان ذهنی و کم توان ذهنی و جسمی

نمایشگاه آثار نقاشی کودکان کم توان ذهنی و کم توان ذهنی و جسمی در گالری هنرمندان سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز در محدوده سنی ۵ تا ۳۰ سال برپا می شود.

به گزارش تبریزآرت، نمایشگاه آثار نقاشی هنرمندان ۵ تا ۳۰ ساله کم توان ذهنی و کم توان ذهنی و جسمی از ۳۰ دی تا ۵ بهمن ماه در گالری هنرمندان سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز برگزار می شود.

در این نمایشگاه که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و با همراهی آموزشگاه مرکز جامع توان بخشی تبریز برگزار می شود ۴۰ اثر نقاشی با تکنیک آبرنگ و سبک های متنوع در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

هدف از برگزاری این نمایشگاه جلب توجه جامعه به افرادی است که فارغ از نگاه محدود جامعه، توانمندی های متنوع و گاه پوشیده ای دارند که تنها با درک درست و آموزش های تخصصی امکان تحقق پیدا خواهند کرد و با خلق آثار هنری ارزشمند در زمینه نقاشی، توانایی های خود را در معرض دید عموم قرار می دهند.

آثار ارائه شده در این نمایشگاه نقاشی های خلاقانه از ذهنیت خود هنرمندان بوده و هیچ تغییری در نقاشی ها توسط مربیان صورت نگرفته است.

نمایش این آثار، علاوه بر ایجاد امید در خانواده ها می تواند بستر مناسبی را برای ایفای نقش اجتماعی موثر برای افراد کم توان ذهنی و نیز کم توان ذهنی و جسمی فراهم آورد و زمینه ساز حضور آنان در جامعه باشد.

افتتاحیه این نمایشگاه سی ام دی ماه ساعت ۱۶ در گالری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز برگزار می شود. علاقمندان می توانند تا ۵ بهمن ماه برای دیدن آثار ارائه شده در این نمایشگاه از ساعت ۱۵ الی ۱۸ به گالری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز واقع در چایکنار، بلوار شهریار، جنب مجتمع تجاری جواهر، پارک مسافر، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز مراجعه کنند.




دیدگاهتان را بنویسید