سرپرست استانداری آذربایجان شرقی: کتاب و کتابخوانی، نماد توسعه یک کشور است

کتاب و کتابخوانی، نماد توسعه یک کشور است

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: کتاب و کتابخوانی، نماد توسعه یک کشور است و متاسفانه خیلی از کتاب های ما در ایران، با تیراژ پایینی منتشر می شود و اهل تفکر، باید در این خصوص تحقیق و بررسی کنند تا این مشکل را برطرف کنیم.

جواد رحمتی در مراسم گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار که به مناسبت هفته کتاب برگزار شد، گفت: هفته کتاب، هفته بزرگی است، ولی موضوع کتاب و کتابخوانی، نباید در این روزهای خاص خلاصه شود. کتاب، از تقدس خاصی در میان اهل علم برخوردار است و با وجود تغییرات زیادی که در بحث اطلاع رسانی ایجاد شده، اما هیچ چیز نمی تواند جایگزین کتاب شود.

وی اظهار داشت: کتاب و کتابخوانی، نماد توسعه یک کشور است و متاسفانه خیلی از کتاب های ما در ایران، با تیراژ پایینی منتشر می شود و اهل تفکر، باید در این خصوص تحقیق و بررسی کنند تا این مشکل را برطرف کنیم.

رحمتی در ادامه گفت: برخی از فضاهای مجازی، اطلاعات سطحی را به مردم منتقل می کنند و انسان را دچار سردرگمی می کنند، ولی کتاب همیشه یار صمیمی و صادق انسان است و به همین دلیل، از ارزش بالایی برخوردار است.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در پایان گفت: امیدوارم روز به روز وضعیت کتاب و کتابخوانی در سطح کشور و استان بهتر شود و از تمام دست اندرکاران این امر، تشکر و قدردانی می کنم.



محمدامین دوازده سالی مشغول عکاسی بوده. او علاقه‌ی زیادی به ادبیات و موسیقی دارد.


دیدگاهتان را بنویسید