کمپین فیلم یک دقیقه با تبریز توسط دانشجویان گردشگری

کمپین «یک دقیقه با تبریز» توسط  دانشجویان گردشگری دانشگاه تبریز با هدف نشر محتوای تصویری و ویدئویی از جاذبه‌های گردشگری شهر تبریز به زبان‌های مختلف آغازشد.
به گزارش تبریزارت به نقل از ایسنا،  علاقمندان و دوستداران  می‌توانند با حضور در جاذبه‌های گردشگری تبریز در یک ویدئوی یک دقیقه‌ای آن جاذبه را معرفی کنند و یا به صورت گروهی یا فردی از گردشگران شهر بخواهند که همشهریان و هموطنان خود را به تبریز دعوت نماِیند.
 زبان‌های انگلیسی، آلمانی، استانبولی، فارسی و ترکی آذربایجان در موزه قاجار، مسجد کبود، خانه حیدرزاده، بازار مظفریه تبریز، عمارت شهرداری و تالار فرش آن ضبط شده و البته علاقمندان با هر زبانی حتی محلی نیز می‌توانند ویدئوهای خود را تهیه کنند.
هر ماه به دو ویدئو که بیشترین بازدید کننده و بیشترین کیفیت را از نظر ساخت و خلاقیت داشته باشند، هدایای ارزنده‌ای تعلق می‌گیرد.
تبریز در سال ۲۰۱۸ میلادی به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی انتخاب شده است. این کمپین از سوی دانشجویان دانشگاه تبریز و با همراهی دانشگاه تبریز و استانداری آذربایجان شرقی تا پایان سال ۲۰۱۸ می باشد.
برای شرکت در این کمپین می‌توانید از طریق وبسایت http://Www.1minTabriz.ir و لینک تلگرامی OneMinTabriz@ در ارتباط باشید و بعد از ضبط ویدئوها، آن را به کمپین ارسال کنید.

 



محمدامین دوازده سالی مشغول عکاسی بوده. او علاقه‌ی زیادی به ادبیات و موسیقی دارد.


دیدگاهتان را بنویسید