گزارش تصویری از نمایش «چاه مسموم و طریق مغموم»

نمایش “چاه مسموم و طریق مغموم” به کارگردانی عبدالحسین لاله از ۲۰ فروردین ماه در تبریز به روی صحنه رفته است.

به گزارش تبریزآرت عبدالحسین لاله این نمایش را با اقتباس از یکی از حکایات مثنوی مولوی نگاشته است.

وی در خصوص این نمایش پیش از این گفته بود: مجنون “در پی یافتن چاهی که عطش سوالاتش را خاموش کند راهی برهوت دنیا می شود. او که مدام به دنبال گذشته، حال و آینده خویش است نشانی چاه حقیقت را نیز همانند “از کجا آمده است؟”، “کجاست؟”، “به کجا خواهد رفت؟” فراموش کرده است. همین رنج سفر و سعیِ جستن حقیقت او را مهمان چاهی می کند تا یک به یک حل معما کند و سرانجام عشق را برایش رقم زند که سرآغاز هستی و نهایتِ آن است.

کارگردان نمایش اظهار می‌کند: “چاه مسموم و طریق مغموم” روایت همه انسانهای جستجوگر و ناب است که چراغ اندیشه و کشف و شهود را هنوز روشن نگه داشته اند.

گفتنی است در اجرای این نمایش، سعید طرزمی به عنوان تهیه کننده و مشاور ادبی، علی فتوحی به عنوان دستیار کارگردان اول، احسان بهطاسی به عنوان دستیار کارگردان دوم، ابراهیم عباسعلیزاده، امیر عبدی، شهرام خزرایی، شراره سهیلی، بابک خانپور، وحید شیرزاد، محمد اردوبادی، شبنم دبدبه، علی مجیدپور، مهسا عبداللهی و علیرضا والانیا به عنوان بازیگر، زهرا وحدت خواه به عنوان مدیر روابط عمومی، مسعود محمدیان با سازهای تنبور و وعود به عنوان آهنگساز، روزبه مقدم نژاد با ساز کمانچه و مسعود آهن پنجه با دف  عبدالحسین لاله را یاری می‌کنند.

شایان ذکر است که نمایش “چاه مسموم و طریق مغموم” از ۲۰ فروردین ماه ساعت ۱۹ در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن، به روی صحنه رفته است.

گزارش تصویری: بابک شعبانی و محمدامین حسینی




دیدگاهتان را بنویسید