آئین معرفی گروه های موسیقی تبریز ۲۰۱۸

به گزارش تبریزآرت «گروه موسیقی نونهالان و نوجوانان سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز» که به همت بازوی اجرایی خدمات فرهنگی خانواده بزرگ شهرداری تبریز تشکیل شده، برای تولید آثار موسیقایی متناسب با فضای فرهنگی سال ۲۰۱۸ معرفی می شود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری هدف از تشکیل «گروه موسیقی نونهالان و نوجوانان سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز»را تلاش جمعی، رشد و بالندگی موسیقی و ایجاد فضای فعالیت برای موسیقی دانان جوان این مرز و بوم دانست.
حسین آذرنیا افزود: این گروه بستری برای کشف و رشد استعدادها و عرضه توانمندی های نوازندگان در قامت نوازنده ارکستر و تولید کنندگان آثار فاخر در آینده نه چندان دور با تمرکز بر مفاهیم بومی و منطقه ای خواهد بود.
وی گفت: تولید آثار موسیقایی ایرانی، کلاسیک و موغام با رویکرد معرفی فرهنگ شهر تبریز در آستانه تبریز ۲۰۱۸ از زبان آهنگسازان مستعد آینده و همچنین شنیده شدن موسیقی امروز و گذشته جهان توسط نوجوانان شهر، از جمله تلاشهای این گروه برای معرفی داشته های ارزشمند شهرمان و فرهنگسازی در این خصوص است.
معرفی سه گروه موسیقی ایرانی، موسیقی کلاسیک نونهالان (سازهای زهی ) و موسیقی کلاسیک جوانان (سازهای زهی) در ۲۲ دی ماه سال جاری ساعت ۱۱ قبل از ظهر با حضور مسئولان و مدیران ارشد شهرداری تبریز و همچنین هنرمندان موسیقی در محل گالری هنرمندان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.




دیدگاهتان را بنویسید