رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر

ارسال بیش از ۱۷۵ اثر به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر از اعلام وصول بیش از ۱۷۵ اثر به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران خبر داد.

به گزارش تبریزآرت، مهدی زارعی گفت: این تعداد اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره از ۳۰ استان و ۵۲ شهرستان سراسر کشور می باشد که با اتمام مهلت ارسال آثار، در ۲۵ مرداد ماه بازبینی آثار شروع و از ۳۱ مردادماه تا ۳ شهریورماه نیز این جشنواره برگزار خواهد شد.

وی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران را رویداد مهم و بزرگ فرهنگی هنری در منطقه عنوان کرد و افزود: نقش مردم، مسئولان و خصوصاً اصحاب رسانه ها در ترویج و پیشبرد اهداف این جشنواره بسیار تأثیرگذار بوده و حمایت عموم مردم و رسانه ها می تواند در برگزاری هرچه باشکوهتر این رویداد مهم در منطقه موثر باشد.

زارعی همچنین با اشاره به مشکلات مالی  برگزاری جشنواره از شهرداری و شورای اسلامی شهر اهر برای کمک به برگزاری و تداوم جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران خواستار تصویب و تخصیص بخشی از بودجه فرهنگی شهرداری به این جشنواره شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر ضمن انتقاد از عدم تحقق وعده های مسئولان کشوری و استانی در حمایت از این جشنواره گفت: با وجود مشکلات مالی در برگزاری یازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران که هنوز نیز دست اندرکاران این جشنواره با آن مشکل دست و پنجه نرم می کنند ولی استقبال بی نظیر هنرمندان داخلی و خارجی و دوستداران هنر در برپایی این جشنواره امسال شاهد آغاز دوازدهمین دوره جشنواره از ۳۱ مردادماه و آیین اختتامیه و معرفی آثار برگزیده نیز سوم شهریور در سالن میرزا جعفر قراجه داغی این شهرستان خواهیم بود.



محمدامین دوازده سالی مشغول عکاسی بوده. او علاقه‌ی زیادی به ادبیات و موسیقی دارد.


دیدگاهتان را بنویسید