این سبک من است و هیچ چیز نمی تواند آن را تغییر دهد

تابلوی “دختری که یک سبد سیب را حمل می کند” نخستین نقاشی زندگی آنیسیمو بود که در سن ۹ سالگی با قیمت بسیار بالایی فروخت.

به گزارش تبریزآرت به نقل از ایرنا، الیزابت آنیسیمو نخستین اثر خود را در ۷ سالگی شروع نموده و تاکنون از فروش آثار هنری خود حدود ۳۵ هزار دلار درآمد به دست آورده است.

این دختربچه آمریکایی، با استفاده از شخصیت های زنده در پس‌زمینه‌های نقاشی‌های معروف تحسین شده توسط مونتی، دگا، رنوار و رامبرانت “نقاشی های زندگی” خود را به وجود آورده است .

الیزابت دلیل انتخاب نام “نقاشی های زندگی” برای کارهای را، تحرک سوژه های خود در نقاشی می داند و می گوید: شما می توانید حرکت کنید، و هنوز هم مانند یک نقاشی به اثر نگاه کنید، به همین دلیل آنها نقاشی های زندگی نامیده می شوند زیرا نقاشی ها قادر نیستند در اطراف حرکت کنند.

او کتابهای هنری را برای سرگرمی می خواند و شیوه کار خود را برگرفته از سنت اروپایی که در قرن نوزدهم در اروپا توسط سبک امپرسیونیسم محبوبیت داشت می داند که در آن سبک، بازیگران را به نمایشگران صحنه هایی از هنر، ادبیات و تاریخ تبدیل می کردند.

الیزابت برای اینکه بتواند نقاشی های زنده اش را به فروش برساند، با دوربین از آنها عکس گرفته و سپس بر روی بوم ها و قاب های نقاشی چاپ می نماید.

آنیسیمو ، پارکینگ والدینش را به استودیوی نقاشی تبدیل کرده است و اثرهای خود را در گالری های هنری، جشنواره ها و رویدادهای خیریه برای جمع آوری کمک مالی نمایش می دهد.

تابلوی “دختری که یک سبد سیب را حمل می کند” نخستین نقاشی زندگی آنیسیمو بود که در سن ۹ سالگی با قیمت بسیار بالایی فروخت.

الیزابت درباره فروش اولین اثرش می گوید: این نقاشی به من اطمینان داد که می توانم این کار را انجام دهم و بابت چیزی که واقعا دوستش دارم پول دریافت کنم.

نقاشی های زندگی او از ۲۵۰۰ تا پنج هزار دلار بسته به پیچیدگی پروژه و هزینه مواد، فروخته می شود.

این کودک که خود را یک هنرمند و کارآفرین می داند، به دنبال صرفه جویی در پولهایش هست تا بتواند در دانشگاه سوربن، مطالعات هنر بخواند.

وی مشتریانش را از طریق رسانه های اجتماعی جذب می کند و مدعی است که مردم از او می خواهند که خود و فرزندانشان سوژه های نقاشی هایش شوند.

این نقاش کوچک می گوید: از شک و تردید دیگران برای رشد خود به عنوان یک هنرمند استفاده می کنم و قصد دارم توانایی ام را برای دیگران ثابت کنم و کاری را انجام دهم که حتی بهتر و بزرگتر از گذشته ام باشد؛ این سبک من است و هیچ چیز نمی تواند آن را تغییر دهد.



محمدامین دوازده سالی مشغول عکاسی بوده. او علاقه‌ی زیادی به ادبیات و موسیقی دارد.


دیدگاهتان را بنویسید