تبریز نگین تابناک مشرق زمین است

 شهردار تبریز گفت: مدیریت شهری و مردم تبریز با افتخار به استقبال میزبانی رویداد بزرگ و بین المللی تبریز ۲۰۱۸ خواهند رفت.

به گزارش تبریزآرت ایرج شهین باهر عصر امروز در آیین استقبال از رویداد گردشگری تبریز ۲۰۱۸ که با حضور وزیر ارشاد و رئیس سازمان میراث فرهنگی و تعدادی از سفرای کشورهای اسلامی در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد، با تأکید بر اینکه تبریز نگین تابناک مشرق زمین و نخستین پایتخت تشیع است، اظهار کرد: این شهر، شهر علامه‌ها، شهر شعر و شعور و ادب و فرهنگ است و خود را برای میزبانی از گردشگران مهیا کرده است.

4974tabrizart

وی با بیان اینکه تبریز و آذربایجان همیشه پیشگامی خود را در عرصه‌های اقتصادی،  فرهنگی، اجتماعی و…  به اثبات رسانده است افزود: این خطه در حال در نوردیدن راه‌های طی نشده است تا به قله‌های مختلف رسیده و در آسمان ایران اسلامی بدرخشد.

شهردار تبریز ظرفیت‌های مختلف تبریز را یادآور شد و با اشاره به اینکه تبریز شهر جهانی فرش دستبافت است ابراز داشت: تبریز با داشتن بزرگ‌ترین بازار تاریخی سرپوشیده جهان و کلیساهای قدیمی و ربع رشیدی گوی سبقت را از سایر شهرهای کشور ربوده و خود را به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی مطرح کرده است.

ایرج شهین باهر با تاکید بر اینکه مدیران شهری با توسعه و عمران شهری و جذب سرمایه گذاران خارجی، در پی ارتقای جایگاه بین المللی تبریز است خاطر نشان کرد:  داشته‌های تاریخی و طبیعت سرشار از زیبایی دست به دست هم داده تا شاخصه‌های برتری داشته و به عنوان پایتخت گردشگری جهان سلام انتخاب شود.



عکاس، طراح، نقاش و انیماتور. موسس Az-Photo.com و TabrizArt.com


دیدگاهتان را بنویسید