روند برگزاری جشنواره‌ بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در تبریز

روند برگزاری جشنواره‌ بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در تبریز

دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان تبریز جزئیات برگزاری این جشنواره را تشریح و برنامه های آن را اعلام نمود.
به گزارش تبریزآرت به نقل از ایسنا، طاهر فرنود در جلسه هم‌اندیشی جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان تبریز گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و تحقق نگرش عدالت فرهنگی و تمرکز زدایی برنامه‌های فرهنگی، این جشنواره امسال در تبریز همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی گفت: آثار منتخب سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان به منظور تقویت نشاط اجتماعی و ایجاد فضای فرهنگی برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها در مراکز استان‌های کشور از جمله تبریز اکران می‌شوند.
فرنود، دبیر جشنواره را محمدمحمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی کرد و گفت: انجمن سینمای جوانان تبریز نیز قرار است کارهای اجرایی جشنواره را انجام دهد. محل اصلی برگزاری جشنواره و اکران فلیم‌ها، مجتمع فرهنگی و هنری ۲۹ بهمن، خواهد بود.
وی درباره زمان برگزاری جشنواره و اکران فیلم‌ها تشریح کرد: شنبه، ۱۰ شهریور سال جاری مراسم افتتاح این جشنواره در تبریز همزمان با اکران رایگان یکی از فیلم‌ها برگزار می‌شود و جشنواره تا ۱۴ شهریور ادامه خواهد یافت.
دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تبریز افزود: هرروز دو فیلم در سانس‌های ساعت ۱۸ و ۲۰ اکران خواهند شد.
وی همچنین درخصوص بخش جنبی این جشنواره گفت: نمایشگاه کودک و نوجوان برای معرفی فعالان فرهنگی و آموزشی در مجتمع فرهنگی و هنری ۲۹ بهمن تبریز  برپا خواهد شد که در این بخش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی یاری‌گر ما خواهد بود.
فرنود در پایان گفت: پنج فیلم ماندگار حوزه کودک و نوجوان نیز در حاشیه این جشنواره به صورت رایگان جهت ایجاد فضای نشاط‌ انگیز بین خانواده‌ها در پارک‌ها یا فضاهای دیگر شهری اکران می شوند.


محمدامین دوازده سالی مشغول عکاسی بوده. او علاقه‌ی زیادی به ادبیات و موسیقی دارد.


دیدگاهتان را بنویسید