خط سوم

سومین گام برای خط سوم

نشست ادبی خط سوم، با ورود به سال جدیدی از عمر فعالیتهای خود، در آستانه عید غدیر برگزار می شود.

به گزارش تبریزآرت، ویژه برنامه سومین سالگرد تاسیس نشست ادبی خط سوم، با حضور شعرا، اهالی فرهنگ و هنر، مدیران شهر و شهروندان هنردوست تبریزی برگزار می شود تا یادگاری برای آغاز سال دیگری از فعالیتهای این نشست ارزشمند باشد.

در این نشست، علاوه بر اهالی ادبیات، هنرمندان موسیقی اصیل آذربایجانی و مهمانانی از بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان نیز حضور دارند و در آستانه عید غدیر، به گفت و گو در باره ادبیات می پردازند.

جشن سه سالگی خط سوم، همچنین میزبان «غلامرضا طریقی» و «محمدسعید میرزایی» است و در انتهای مراسم، کیک یادبود تولد خط سوم برش خواهد خورد.

میکائیل نظری با قدردانی از تلاش مستمر اهالی فرهنگ و ادب شهر در برپایی مستمر این نشست، ابراز امیدواری نمود شاهد استمرار و توسعه تلاشهای این نشست باشیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، تولد خط سوم را نشان دهنده اقبال عمومی به این نشست دانست و از تلاشگران این حرکت فرهنگی قدردانی نمود.

گفتنی است ویژه برنامه سومین سالگرد تاسیس نشست ادبی خط سوم چهارشنبه ۷ شهریور ماه ساعت ۱۷ در محل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز واقع در چای کنار، جنب پارک مسافر برپاست و عموم علاقه مندان می توانند در این گردهم آیی ادبی شرکت نمایند.



عکاس، طراح، نقاش و انیماتور. موسس Az-Photo.com و TabrizArt.com


دیدگاهتان را بنویسید