فراخوان جایزه ادبی صادق هدایت منتشر شد

به گزارش تبریزآرت به نقل از ایرنا، بر اساس فراخوان منتشر شده از سوی دفتر هدایت، هر نویسنده می‌تواند فقط یک داستان کوتاه منتشر نشده خود را برای شرکت در مسابقه ارسال کند و داستان ارسالی نباید از هزار کلمه کمتر و از چهارهزار کلمه بیشتر باشد.
آثار از طریق ایمیل به نشانی jahangirhedayat@gmail.com و صندوق پستی ۳۶۵-۱۹۵۸۵ قابل ارسال است.
داستان‌هایی که به طریق پستی ارسال می‌شوند، باید بر یک روی صفحه به صورت تایپ ‌شده و در چهار نسخه فرستاده شوند و نویسندگانی که در این مسابقه شرکت می‌کنند، توجه داشته باشند تا تعیین برندگان و نیز انتخاب داستان‌ها برای چاپ در مجموعه آثار برگزیده، از درج داستان ارسالی خود در کتاب‌ها، نشریات و سایت‌های اینترنتی و یا ارسال برای مسابقه داستان‌نویسی دیگر خودداری کنند، در غیر این صورت، داستان فرستاده شده در مسابقه شرکت داده نمی‌شود.
بر اساس این فراخوان، نویسندگان داستان‌ها شماره تلفن تماس، آدرس کامل پستی، تلفن همراه و آدرس اینترنتی خود را همراه داستان ارسالی به صندوق پستی یا ایمیل دفتر هدایت اعلام کنند و در صورت تغییر، مراتب را اطلاع دهند.
داستان‌هایی که فاقد اطلاعات یادشده باشند، در مسابقه شرکت داده نخواهند شد و ارسال داستان برای این مسابقه به این معناست که نویسنده در صورت انتخاب، رضایت خود را برای چاپ داستان ارسالی در مجموعه داستان‌‎های برگزیده اعلام کرده ، دفتر هدایت مجاز به ویرایش داستان‌هاست، داستان‌های ارسالی مسترد نخواهد شد.
داستانک‌، داستان بدون عنوان یا نام نویسنده و یا با نام مستعار نویسنده به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود.
مهلت ارسال آثار تا سی‌ام مهرماه ۱۳۹۷ است، معرفی داستان‌های برتر و اسامی برندگان و اهدای جوایز در مراسم بهمن‌ماه ۱۳۹۷ انجام می‌شود، جوایز برندگان خارج از کشور به نماینده آنها اهدا خواهد شد.
علاقه‌مندان و فارسی‌زبانان از کشورهای همسایه و دیگر کشورها می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، نام داوران هم در مراسم پایانی اعلام خواهد شد.
بر اساس این گزارش، به داستان‌های برگزیده به انتخاب هیئت داوران، تندیس صادق هدایت یا لوح تقدیر اهدا می‌شود و دفتر صادق هدایت با همکاری موسسات ادبی خارج از کشور، مجموعه بهترین داستان‌های مسابقه را در خارج از کشور منتشر می‌کند.



محمدامین دوازده سالی مشغول عکاسی بوده. او علاقه‌ی زیادی به ادبیات و موسیقی دارد.


دیدگاهتان را بنویسید