نخستین حضور یک امام جمعه در سالن تئاتر

نخستین حضور یک امام جمعه در سالن تئاتر

امام جمعه تبریز حجت الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم، با حضور در تئاترشهر تبریز به تماشای نمایش “گوشهایم را بشنو” نشست.

حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی موجب شد تا اهالی فرهنگ و هنر به ویژه تئاتر نسبت به اینکه عالی ترین مقام استان شان نسبت به هنر ارزش قائل شده و برای تماشای آن وقت گذاشته اند، بسیارخرسند شوند.

امام جمعه تبریز بارها با اقدامات و حضورش در برخی محافل از جمله استادیوم ورزشی برای تماشای دیدار تیم تراکتورسازی با حریفان اش خبرساز شده بود و این بار در تئاتر شهر حاضر شد تا اثبات نماید که نسبت به هنر هم توجه ویژه ای دارد.

نمایش “گوشهایم را بشنو” با نویسندگی علی پوریان و کارگردانی حسین اصل‌عبدالهی روزهای زندگی جانبازان اعصاب و روان سالهای جنگ را در میان هیاهوی زندگی عادی مردم روایت می کند.

بر اساس این گزارش این نخستین باری است که یک امام جمعه به تماشای یک تئاتر به سالن نمایش رفته است.

در این نمایش؛ محمد اردوبادي، ميثم حبيبي، شهرام خزرايي، قادر رهيف، رقيه شادخواه، وحيده صحرانورد ، محمدرضا (امير) عبدي و مسعود نيازي به عنوان بازيگر، مرضيه محمدزاده به عنوان دستيار كارگردان، امير پورحكمت به عنوان طراح نور، فرهاد عبدي به عنوان دستيار نور، بابك موسوي به عنوان منشي صحنه، مهدي قليپور به عنوان مدير توليد، حسين قاسمی به عنوان دستيار توليد، سحر نصرت به عنوان مدير صحنه، نسرين رستمي به عنوان جامه دار، سينا شيعه نواز به عنوان طراح پوستر، سينا قبولي به عنوان عكاس صحنه، فرنازمطلوبي به عنوان عكاس پوستر، پري اشتري به عنوان مسئول روابط عمومي، سعيد وزيري به عنوان آهنگساز، حسین اصل‌عبدالهی را در اجراي نمايش “گوش هايم را بشنو” ياري مي كنند.




One thought on “نخستین حضور یک امام جمعه در سالن تئاتر

  1. داود نجفی

    خیلی هم عالی٬ مردمی ترین و شریفترین امام جمعه ای که میشه یافت. کاش مسئولین و اونایی که دستشون به دهنشون میرسد هم در جهت حمایت از هنر سری به گالری های نمایش و سینما بزنند هرچند زهی خیال باطل

دیدگاهتان را بنویسید