نفرات برتر بیست و پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان معرفی شدند

نفرات برتر بیست و پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان معرفی شدند

همزمان با آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان،‌ نفرات برتر این جشنواره معرفی شدند.

در این آیین که با حضور سیدمحمدمجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در تبریز برگزار شد، در رشته‌ی نگارگری ‌”محمدرضا پارسا” از قم به عنوان نفر برگزیده و “فاطمه آیهن” از خوزستان و “حدیثه حیدری” از قزوین به عنوان نفرات شایسته تقدیر معرفی شدند.

در رشته‌ی تصویرسازی، “فاطمه باقری‌هفشجانی” از چهارمحال و بختیاری به عنوان نفر برگزیده و صدیقه ادراکی از گیلان، یاسمن خوشه‌چرخ” از فارس و مرضیه‌ شاکراردکانی از یزد به عنوان نفرات شایسته‌ی تقدیر شناخته شدند.

در رشته‌ی خوشنویسی، “امیرعباس نصیری” از تهران به عنوان نفر برگزیده و “ایمان حمیدی” از قزوین، ” فرنود محمدی” از اصفهان و “مسعود نظری‌نژاد” از خوزستان به عنوان نفرات شایسته‌ی تقدیر معرفی شدند.

در رشته‌ی عکاسی،‌”ساجد حق‌شناس” از کردستان یه عنوان نفر برگزیده و “محمد بقال‌اصغری” از آذربایجان‌شرقی و “مهرداد فتحی” از زنجان به عنوان نفرات شایسته‌ی تقدیر معرفی شدند.

در رشته‌ی کاریکاتور،‌ “محسن فرخی‌جمادی” از اردبیل به عنوان نفر برگزیده و “فاطمه افشار” از تهران و “محمد راعی” از اصفهان به عنوان نفرات شایسته‌ی تقدیر شناخته شدند.

در رشته‌ی مجسمه‌سازی نیز، “زینب الماسی” از البرز به عنوان نفر برگزیده و “سارا تهرانی‌نیا” از تهران و “امیر جنگی” از خراسان رضوی به عنوان نفرات شایسته‌ی تقدیر معرفی شدند.

در رشته‌ی طراحی، “دلنیا روان‌خواه”‌ از البرز به عنوان نفر برگزیده و “حسام‌الدین جوادزاده” از خراسان شمالی، “سینا ضیایی” از آذربایجان‌شرقی و “فاطمه عرب‌بیگی” از اصفهان به عنوان نفرات شایسته تقدیر شناخته شدند.

همچنین در رشته‌ی گرافیک، “حامد بقال‌بهتاش” از آذربایجان‌شرقی به عنوان نفر برگزیده و “سرور تنهایی” از گلستان، “محمدجواد گودرزی” از مرکزی و “کیانا سمیعی” از تهران به عنوان نفرات شایسته‌ِ تقدیر شناخته شدند.

در رشته‌ی نقاشی نیز “مجتبی خسروی” از تهران” به عنوان نفر برگزیده و “علی بهرامی” از تهران و “محمدرضا نبی” از اصفهان به عنوان نفرات شایسته‌ی تقدیر معرفی شدند.

بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان با حمایت مرکز هنرهای تجسمی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر ۲۶ تا ۳۰ مرداد ماه جاری در تبریز برگزار شد.




دیدگاهتان را بنویسید