نمایش بن بست در تئاتر شهر تبریز

این نمایش، نوشته تونجر جوجن اوغلو، با ترجمه فرزاد تقی لر، از ۶ تا ۱۸ اسفند ماه اجرای عمومی می شود.

مهدی علیپوراصل، کارگردان نمایش با اعلام خبر فوق گفت: بن بست یک تراژدی اجتماعی و سیاسی است که با نگاهی رئالیستی و طراحی صحنه مینیمالیستی به روی صحنه خواهد رفت.

وی افزود: داستان این نمایش داستان دو خواهر است که تصمیم گرفته اند از مردی که هفت سال پیش یکی از ان دو را به جرم نکرده، شکنجه کرده است، باعث مرگ مادرشان شده و مسبب اتفاقات دیگری بوده است، انتقام بگیرند ولی اتفاقاتی می افتد که مخاطب را غافلگیر می کند.

علیپوراصل در خصوص ویژگی این نمایش نیز گفت: موضوع بن بست علاوه بر اینکه با اوضاع اجتماعی حال حاضر ما همخوانی های بسیار دارد، از طرف دیگر نیز مخاطب را در تردید میان انتقام و بخشش به خود جذب می کند و تماشاگر حتی با شخصیت منفی نمایش نیز گاهی همزادپنداری می کند.

کارگردان نمایش بن بست در خصوص علت انتخاب این متن نیز اظهار کرد: کش مکش درونی کاراکترها با خود و درگیری میان شخصیت ها با یکدیگر موضوعی است که همیشه توجه من را جلب می کند چرا که مخاطب را با خود همراه می کند.

گفتنی است در اجرای نمایش بن بست، رومینا نیک اندیش و نگار یمینی فر به عنوان بازیگر و امیرمرتضی تشرفی به عنوان دستیار کارگردان، الهه بابایی به عنوان منشی صحنه و تبلیغات، سحر نصرتبه عنوان مدیر صحنه ، محمدرضا قنبری به عنوان طراح صحنه ، علی منافی در اجرای دکور: ، بهناز نوری به عنوان طراح گریم ، حاتمه حسینی به عنوان دستیار گریم، مهسا محصلی به عنوان طراح و اجرای لباس، سامان ارمی به عنوان طراح نور، علی منافی به عنوان دستیار نور، فاطمه محمدزاده به عنوان طراح پوستر و بروشور، مانی طوقدار-مقداد حسین زاده به عنوان آهنگساز، امین بخشعلی پور به عنوان عکاس و تصویربردار و رضا جوانشیر در تدوین، مهدی علیپور را یاری می کنند.



عکاس، طراح، نقاش و انیماتور. موسس Az-Photo.com و TabrizArt.com


دیدگاهتان را بنویسید