نمایش "بیماری خانواده میم" در سالن تئاتر مستقل تبریز

نمایش “بیماری خانواده میم” در سالن تئاتر مستقل تبریز

کارگردان نمایش “بیماری خانواده میم”: این نمایش از ۲۰ آذرماه به مدت دو هفته در سالن تئاتر مستقل تبریز روی صحنه می‌رود.

امید سعیدپور” در نشست خبری نمایش “بیماری خانواده میم”، گفت: نويسنده این اثر “فائوستو پاراويدينو” است که “نيايش بهمنيه” متن را ترجمه نموده.

وی در خصوص بازیگران این نمایش، اظهار داشت: رضا رجايی، مينا پناهی، سنا پورسعيدی، علی پوريان، مهرداد سعادت، سیامک افسايی و وحيد مبصری در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

کارگردان نمایش “بیماری خانواده میم” با اظهار اینکه دوره تمرین این نمایش هفت ماه به طول کشیده است، گفت: نمایش به از هم پاشیدن یک خانواده‌ در اثر عدم درک ارتباط زبانی اشاره دارد که در این نمایش پس از مرگ مادر خانواده، خواهر بزرگتر به عنوان پرستار پدر ایفای نقش می‌کند و خواهر کوچک خانواده هم به بیراهه می‌رود.

وی در خصوص کارگردانی در تئاتر،گفت: تجربه کارگردانی چند نمایش کارگاهی را در تهران داشتم اما این اولین بار است به صورت حرفه‌ای پا در عرصه‌ی کارگردانی می گذارم و خوشحالم در نخستین گام با بازیگران بزرگ تبریز کار می‌کنم.

سعیدپور در پاسخ به این که چگونه بازیگران بزرگ را برای حضور در این نمایش مجاب کردید؟ گفت: کیفیت متن و نحوه‌ی کارگردانی برای بازیگران آکادمیک در اولویت قرار دارد که خوشبختانه بعد از مشاهده متن حضور در این کار را پذیرفتند.

علی سلیمانی – تهیه کننده نمایش “بیماری خانواده میم” با بیان اینکه با دید تجاری نمی‌توان در عرصه هنر موفق شد، گفت: نگاه بنده هنری بوده و برای اینکه این کار هنری روی صحنه برود وارد این عرصه شده‌ام.



محمدامین دوازده سالی مشغول عکاسی بوده. او علاقه‌ی زیادی به ادبیات و موسیقی دارد.


دیدگاهتان را بنویسید