آغاز ثبت نام حضوری هشتمین جشنواره ملی و بین المللی عکس فیروزه

بر طبق برنامه اعلام شده، ثبت نام حضوری شرکت کنندگان بومی و آزاد هشتمین جشنواره ملی و بین المللی عکس فیروزه روز سه شنبه ۹۷/۰۲/۱۸ انجام می شود. همچنین از شرکت کنندگان مدعو غیربومی نیز روز چهارشنبه ۹۷/۰۲/۱۹ ثبت نام به عمل می آید. که این افراد می توانند جهت اسکان بعد از ثبت نام به محل اسکان مشخص شده از سوی دبیرخانه مراجعه نمایند. لازم به ذکر است که شروع عکاسی پس از انجام ثبت نام حضوری و ثبت مموری دوربین ها فقط در محدوده شهر تبریز امکان پذیر است.

 

 

تحویل آثار به دبیرخانه، باید روز جمعه از ساعت ۲۰ الی ۲۴ صورت گیرد. عکس ها  بر طبق راهنمای شیوه ارائه آثار، بر روی DVD تحویل داده شده از سوی دبیرخانه، در فایل های جداگانه و با دو فرمت JPEG  و RAW ضبط کرده و پس از تحویل، برگه رسید آثار باید توسط شرکت کننده امضاء شود.

روز شنبه ۹۷/۰۲/۲۲ کارگاه تخصصی استاد یوریک کریم مسیحی با عنوان نقد و غیرنقد عکس و رونمایی از فیلم “میرزا جواد، عکاس شهید” به کارگردانی سعید فرجی توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

مراسم اختتامیه روز یکشنبه ۹۷/۰۲/۲۳ ساعت ۱۰ صبح در فرهنگ سرای الغدیر به آدرس بلوار ستارخان، خیابن شهید قره باغی برگزار خواهد شد.



معصومه کارشناسی طراحی صنعتی است و چند سالی است که در عرصه هنر فعالیت می کند علاقه زیادی به ادبیات و سینما دارد.


دیدگاهتان را بنویسید