افتتاح پلاتوی جدید در مجتمع فرهنگی هنری ٢٩ بهمن تبریز

طی آئینی با حضور مسئولین فرهنگی هنری و هنرمندان تئاتر استان، پلاتوی جدید مجتمع فرهنگی هنری ٢٩ بهمن تبریز ، با نام استاد منصور حمیدی افتتاح شد.

“محمد محمدپور” مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، در آیین افتتاح پلاتوی مجتمع فرهنگی هنری ٢٩ بهمن تبریز، ایجاد زمینه برای بهره‌گیری بیشتر اهالی تئاتر از این فضا را مطلوب عنوان کرد و گفت: امیدوارم با افزایش فضای فیزیکی برای فعالیت هنرمندان، ‌شاهد رونق و تعالی بیش از پیش هنر تئاتر در استان باشیم.

وی ضمن اشاره به بازسازی مجموعه تئاتر شهر تبریز تصریح کرد: عملیات زیبا سازی و استحکام بخشی بنای تئاتر شهر تبریز آغاز شده و در طی روزهای آینده این عملیات رسما اجرایی خواهد شد.

در ادامه این مراسم هومن بیگ نژاد ضمن اشاره به فعالیت‌های هنری این موسسه گفت: از روزهای اول استقرار در مجتمع فرهنگی هنری ٢٩ بهمن تبریز قول ساخت هر ساله پلاتو را داده بودیم که با کمک مسئولین و هنرمندان شهر در دومین سال فعالیت خود دومین پلاتوی خود را با نام استاد منصور حمیدی افتتاح می کنیم.

استاد منصور حمیدی، کارگردان و مدرس تئاتر نیز در این مراسم و قبل از افتتاح پلاتویی به نام خود، ضمن ارج نهادن به توسعه فضای تئاتری استان، این اقدام را ارزشمند و شایسته‌ی تقدیر عنوان کرد.

گفتنی است پلاتو استاد منصور حمیدی با ظرفیت محدود ۵٠ صندلی، در مجتمع فرهنگی هنری ٢٩ بهمن تبریز افتتاح و در اختیار گروه های تئاتری استان قرار گرفت و با آغاز کار این پلاتو تعداد پلاتو های فعال در مجتمع فرهنگی هنری ٢٩ بهمن تبریز به ٢ پلاتو رسید.




دیدگاهتان را بنویسید