افتخار آفرینان فیلم و سینمای استان تجلیل شدند

همزمان با جشن سینمای استان، افتخار آفرینان فیلم و سینمای استان تجلیل شدند.

به بهانه تجلیل از افتخار آفرینی هنرمندان عرصه فیلم و سینمای استان در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی در طول سال ٩٦ ، جشن سینمای استان با همکاری انجمن سینمای جوان دفتر تبریز، انجمن سینماگران استان ، خانه مستند تبریز ،انجمن انیمیشن استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و موسسه الف برگزار شد.

مراسم تجلیل مختص هنرمندان عرصه فیلم و سینمای آذربایجان شرقی بود که در جشنواره های ملی و بین المللی در سال جاری خوش درخشیدند.

در جشن سینمای تبریز که در تالار اقبال آذر مجتمع فرهنگی و هنری ٢٩ بهمن این شهر برگزار شد، از برادران بهرام و بهمن ارک که با فیلم ‘حیوان’ سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را کسب کردند، تجلیل شد.

همچنین اصغر یوسفی نژاد که با فیلم ‘ائو’ موفق به کسب عنوان بهترین فیلم بخش بین الملل سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر و سیدوحید حسینی نامی با فیلم ‘کل به جز’ عنوان بهترین فیلم تجربی سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه را دریافت کردند برای تجلیل به روی سن آمدند.

علیرضا سلمانپور هم که با فیلم ‘سازاق’ عنوان بهترین فیلم داستانی جشنواره سراسری فیلم کوتاه رضوی را کسب کرده بود در این آیین تجلیل شد.

در این مراسم ضمن رونمایی از لوگوی خانه مستند تبریز از عوامل برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تبریز و همچنین سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در آذربایجان شرقی تقدیر شد.



عکاس، طراح، نقاش و انیماتور. موسس Az-Photo.com و TabrizArt.com


دیدگاهتان را بنویسید