فراخوان مسابقه بین المللی جایزه معماری دانشگاهی هاروارد Wheelwright

فراخوان مسابقه بین المللی جایزه معماری دانشگاهی هاروارد Wheelwright

جایزه Wheelwright یک کمک هزینه تحصیلی ۱۰۰،۰۰۰ دلاری برای شرکت در استودیوی traveling است که سالانه به معمارانی که استعداد طراحی استثنایی و کار خلاقانه را ارائه می دهند، اعطا می شود.

هاروارد GSD در طول تاریخ خود با جذب دانشکده ها و دانش آموزان از سراسر جهان چشم انداز جهانی قوی داشته است.

علاوه بر این، اصلی ترین برنامه آموزشی GSD هاروارد، استودیوی traveling خود است، که بر پذیرش ایده ها و شیوه ها با تنوع ریشه ها تأکید دارد.

جایزه Wheelwright، اخلاق مدرسه را گسترش می دهد و تشویق به یک رویکرد گسترده در معماری است که الهام بخشی های غیر منتظره را دنبال می کند.

محسن مصطفوی از دانشگاه هاروارد در مورد این مسابقه توضیح داده است:

“ایده فقط در مورد سفر نیست، عمل رفتن و دیدن جهان مورد نظر است، اما این امر در مورد پیوند دادن ایده جغرافیا به موضوعات و موضوعاتی است که رابطه بالقوه بالایی با عملکرد معاصر دارند.”

منتخب علاوه بر دریافت جایزه نقدی ۱۰۰،۰۰۰ دلاری برای پوشش هزینه های مربوط به سفر و تحقیق، پزوهش هایش در در نشریه GSD هاروارد چاپ می شود.

فرآیند درخواست کاملا آنلاین است. هیچ ارسالی از طریق پست پذیرفته نخواهد شد. جایزه Wheelwright ۲۰۱۹ اکنون برنامه های کاربردی را می پذیرد. مهلت تحویل در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۹ است. هزینه پرداخت ۱۰ دلار برای ارسال برنامه ها است.

مدارک لازم:

رزومه

نمونه کارها (حداکثر ۱۰ تصویر)؛ هر فایل آپلود شده باید دارای یک تصویر واحد باشد، نه چندین تصویر. هر تصویر باید دارای تاریخ و عنوان باشد.

این نمونه کارها توسط مجلات منتشر شده باید در فرمت اصلی خود ظاهر شوند، با نام و تاریخ نشر. اگر انتشار اصلی به زبان انگلیسی نیست، یک خلاصه انگلیسی (حداکثر ۲۵۰۰ کاراکتر) را به عنوان افزودنی برای هر PDF اضافه کنید. اگر بیش از ۱۵ صفحه باشد، لطفا یک PDF خلاصه (حداکثر ۱۰ صفحه) را شامل یک پوشش، صفحات نمونه و خلاصه خلاصه (۲۵۰۰ حرف) ایجاد کنید.

شرح کتبی پروژه تحقیقاتی پیشنهادی (حداکثر ۶،۰۰۰ کاراکتر).

با توجه به تأکید جایزه برای تحقیقاتی که تاثیر بالقوه ای بر تولید معماری دارد، متقاضیان باید ارتباط پروژه خود را با روش های معاصر بیان کنند.

پروژه ها باید تجربیات متقاضی یا آشنایی وی را با موضوع پیشنهادی خود و مناسب بودن آن برای انجام تحقیقات پیشنهادی را توصیف کند.

این پروژه همچنین باید به تحقیقات مستقیم در مقایسه با تحقیقات بایگانی (به عنوان مثال، توجیه سفر) و مزایایی که آنها برای پیشرفت شخصی و حرفه ای خود پیش بینی می کنند، توجه کنند.

از متقاضیان خواسته می شود در خلاصه ای کوتاه (حداکثر ۷۰۰ حرف) پیشنهاد خود را بنویسند.

این خلاصه یک متن بسیار مهم است زیرا پایه ای برای مرحله اول قضاوت است.

همچنین می بایست اطلاعات تماس سه نفر از اساتید که داوطلب را تایید می کنند، ارسال شود.

مهلت ثبت نام: ۲۷ ژانویه ۲۰۱۹ (۷ بهمن ۹۷)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه مراجعه نمایید.




دیدگاهتان را بنویسید