میکاییل نظری

برای اعتلای سازمان، عزمی راسخ خواهیم داشت

میکاییل نظری در نخستین جلسه عمومی با همکاران خود، با بیان اینکه سازمان، مجموعه ای با توانمندی های انسانی و فرهنگی قابل ملاحظه در بدنه شهرداری تبریز است اظهار داشت: کارنامه درخشان این سازمان در سالهای گذشته، محصول همبستگی جمعی همکاران و همراهی هنرمندان و همراهان همیشگی سازمان است که توانسته اند برای اعتلا و اعتبار سازمان تلاش کنند.

وی با تشکر از تلاش همه این تلاش ها موثر اظهار داشت: بی شک همه مسیری که تاکنون پیموده ایم، راهی سرشار از موفقیت و اعتبار بوده که توانسته به شهر داشته هایی فرهنگی بیفزاید و آن را در مجامع جهانی و ملی بلندآوازه کند.

سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، با بیان اینکه ارج نهادن به هنرمندان، فرهیختگان و اصحاب فرهنگ و هنر، اصلی ترین محور فعالیت در دوره جدید خواهد بود اظهار داشت: مقام هنرمندان مقامی شامخ است که به هیچ روی، نباید مخدوش شود و از اعتبار و ارزش ایشان که بی شک آبروی فرهنگی تبریز به شمار می رود، کاسته شود.

وی اظهار داشت: تلاش برای همراهی با رویدادهای هنری در شهر، همراهی موثر با هنرمندان، ایجاد سامانه های جدید تعامل هر چه بهتر با هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر را از جمله اهداف سازمان در دوره جدید یاد کرد و افزود: تلاش ما بر این پایه خواهد بود که زمینه را برای ارتقای سطح فعالیت های فرهنگی و هنری فراهم کنیم و به آن ارج ببخشیم.

نظری، همچنین تمرکز بر آموزش های شهروندی را بخشی دیگر از محور فعالیت ها در دوره جدید یاد کرد و افزود: آموزش های شهروندی، بخشی از رسالت سازمانی ماست و باید بیش از پیش بر این زمینه تمرکز کنیم.

وی با قدردانی از اعتماد شهردار محترم تبریز، دکتر شهین باهر در اداره سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز اظهار داشت: ضمن آنکه خاضعانه از این اعتماد قدردانی می کنم، صمیمانه امیدوارم که زمینه ای برای ایجاد و آفرینش کارنامه ای مقبول و مورد تایید همه بزرگان و اصحاب فرهنگ و هنر و نیز شهروندان ارجمند تبریز فراهم شود.

نظری خواستار استمرار و تقویت این تلاش شد و از عموم همکاران خود خواست با بهره گیری از تجارب پیشین، خلاقیت ها و نوآوری های جدید و نیز همبستگی بیشتر و بهتر با همکاران و سایر اقشار هنری، به موفقیت در این راه کمک کنند.

نظری همچنین با تاکید بر ضرورت ایجاد همدلی و همبستگی در درون مجموعه سازمان اظهار داشت: امیدواریم با تقویت این روحیه، به بالندگی و اعتلای سازمان کمک کرده و اثرگذاری بیشتر و بهتری داشته باشیم.

وی با تشکر از تجارب غنی اندوخته شده توسط مدیران عامل پیشین سازمان، از آنها به عنوان میراثی گرانسنگ برای استمرار راه پیش رو خواند و اظهار داشت: رهنمودهای این بزرگواران، زمینه ساز موفقیت ما در این وادی است از راهنمایی ها، آراء و رهنمودهای ایشان به تمامی ظرفیت بهره خواهیم برد.




دیدگاهتان را بنویسید