خرید کتاب های مجموعه آثار اکسپو هنرمندان تبریز

خرید کتاب های مجموعه آثار اکسپو هنرمندان تبریز

تبریزآرت / محمد محمودی – موسسه شمس تبریزی

موسسه شمس تبریزی با بهره گیری از تجارب دوره های قبل، این بار نیز درصدد برگزاری دوره سوم فروش آثار هنری می باشد. امروزه تجارت آثار و تابلوهای هنری بخش اعظمی از تراکنش های مالی جهان را به خود اختصاص داده است. این تجارت پرسود و با ارزش افزوده بالا، سود زیادی برای خریداران بهمراه داشته و باعث رونق تولید آثار هنری و افزایش کمیت و نهایتا منجر به ارتقاء کیفیت می گردد.

تبریز به لحاظ تاریخی و موقعیت فرهنگی اجتماعی خود در ادوار گذشته درصدد جبران مافات و عقب ماندگی خود در این حوزه می باشد. لذا در صددیم با همت و پشتکار دوستان و همراهان و مدد از خداوندگار هنرآفرین سال به سال در زمینه فروش آثار هنری گامهای مستحکم و قوی برداریم.

هنرمندان و خالقان آثار هنری امیدوارتر از گذشته مجدانه از مجریان این برنامه خواستارند تا برنامه ای به غایت منظم، استاندارد و کم نقص اجرا گردد و البته این امر محقق نمی شود مگر با همراهی و پشتیبانی خود هنرمندان، گالری داران، مجموعه داران وخریداران آثار هنری و مدیران فرهنگی و هنری این دیار.

از همه عزیزان طلب یاری داریم و دست همکاری بسوی شان دراز می کنیم و امیدواریم در این عرصه تجارت و هنر به ما بپیوندند. منتقدین، ما را نقد کنند و از انتقادات و پیشنهادات سازنده خود بی نصیب مان نکنند تا بتوانیم روز به روز و دوره به دوره نواقص گذشته را رفع نموده و به درجه ای از مقبولیت و استاندارد برسیم.

از مالکان آثار هنری و گالری داران گرامی نیز خواستاریم آثار ارزشمند و فاخر هنرمندان خود را جهت فروش عرضه دارند تا خریداران علاقمند با هنر ارزشمند مانوس شده و در پی خرید آثار با ارزش باشند.

همه این مقال میسر نمی شود مگر با تجربه، ممارست و تلاش مستمر، صبر می خواهد و کوشش ، همدلی و همراهی …

ارسال رایگان: فقط به استان آذربایجان شرقی (تبريز)

(خرید آنلاین شماره ۳ از مجموعه آثار اکسپو هنرمندان تبریز) – ۳۰.۰۰۰ تومان

 

(خرید آنلاین شماره ۲ از مجموعه آثار اکسپو هنرمندان تبریز) – ۳۰.۰۰۰ تومان

 


(خرید آنلاین شماره ۱ از مجموعه آثار اکسپو هنرمندان تبریز) – ۳۰.۰۰۰ تومان




دیدگاهتان را بنویسید