نمایش روزهای بی قوام 1

به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب؛ “روزهای بی قوام” در تبریز به روی صحنه رفت

سرپرست حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: نمایش “روزهای بی قوام” به نویسندگی ایوب آقاخانی، دهه فجر امسال همزمان با سراسر کشور در تبریز به روی صحنه رفته است.

به گزارش تبریزآرت به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، سید محمد حسین بلاغی با اعلام این خبر افزودنمایش “روزهای بی قوام” قرار است به مناسبت دهه مبارک فجر و جشن ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ بهمن در سراسر کشور به طور همزمان روی صحنه برود.

وی اظهار داشت: نمایش فوق از ۱۲ بهمن ماه به مدت ده روز راس ساعت ۱۹ در تماشا خانه مهر مجموعه هنری مهر و ماه حوزه هنری استان قع در تبریز، چهارراه شریعتی، جنب پردیس فرهنگی سینمایی قدس تبریز به روی صحنه خواهد رفت.

وی افزود: متن این نمایش در همه استان ها مورد استفاده قرار گرفته و هر استان توسط تیم های هنری خود ساخت این نمایش را عهده دار شده است.

بلاغی تصریح کرد: این نمایش روایتگر بخشی از درگیری و زد وبندهای رژیم ستمشاهی (عوامل ساواک) با انقلابیون را نمایش می دهد، که در بستر داستان رمزگشایی می شود و اتفاقات نمایش داده شده مربوط به حوادث آذرماه سال ۱۳۵۶ همزمان با دهه اول محرم است.

وی تصریح کرد: نمایش روزهای بی قوام از تولیدات واحد نمایش حوزه هنری استان می باشد که به قلم ایوب آقاخانی نگاشته شده و در استان آذربایجان شرقی توسط سیامک افسایی در حال ساخت است و در مراحل پایانی تولید قرار دارد.

بلاغی خاطر نشان کرد: در این نمایش هنرمندانی چون جمال ساقی نژاد، محمد امین مینویی، رضا خلیل پور، رقیه زارعیون، سودا برمایه و … به ایفای نقش می پردازند.

گزارش تصویری: امیرحسین منادی




دیدگاهتان را بنویسید