انجمن سینماگران آذربایجان شرقی با هیئت مدیره جدید شروع به کار کرد

هیئت مدیره جدید انجمن سینماگران آذربایجان شرقی که در اسفند ٩٦ با آرا اعضای انجمن انتخاب شد، به طور رسمی کار خود را آغاز کرد. اعضای جدید هیئت مدیره جدید انجمن سینماگران آذربایجان شرقی با اهدافی جدید برا اعتلای صنعت سینما در استان و حمایت از اهالی این حوزه از ١٦ فروردین ماه با برگزاری جلسه هم اندیشی به طور رسمی کار خود را آغاز کردند.

یونس مقدم، رییس هیئت مدیره انجمن سینماگران آذربایجان شرقی در خصوص شروع به کار اعضای جدید گفت: در استان ما به خصوص در شهر تبریز در عرصه سینما پتانسیل های خوبی وجود دارد که متاسفانه به خاطر عدم وجود بستر مناسب نمی توانند عملکرد مناسب با این ظرفیت داشته باشند.

وی افزود: در این دوره از انتخابات نیز همچون دوره های پیشین خوشبختانه افراد شایسته ای برای فعالیت در هیئت مدیره انتخاب شدند و هر یک ازا عضا به نوبه خود ایده های خوبی برای حمایت از فیلمسازان و ارتقای سینما در شهرو استان دارند و ما امیدواریم با حمایت مسئولین این ایده ها به مرحله عمل برسند.

گفتنی است، در اولین جلسه این هیئت، یونس مقدم به عنوان رییس هیئت مدیره، فرهود بحری کرمی به عنوان نایب رییس هیئت مدیره، حسین عبداللهی به عنوان خزانه دار، حسن وکیلی به عنوان منشی و سیروس مصطفی به عنوان سخنگوی انجمن انتخاب شدند.




One thought on “انجمن سینماگران آذربایجان شرقی با هیئت مدیره جدید شروع به کار کرد

دیدگاهتان را بنویسید