حضور امام جمعه تبریز در نمایش "تکه های سنگین سرب"

حضور امام جمعه تبریز در نمایش ” تکه های سنگین سرب “

حجه‌الاسلام آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز با حضور در مجموعه‌ی فرهنگی هنر تربیت (تئاتر شهر تبریز)، از نمایش تکه های سنگین سرب دیدن کرد.

در این حضور که سیدقاسم ناظمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز امام جمعه تبریز را همراهی می‌‌کرد امام جمعه تبریز با عوامل نمایش دیدار و هدایایی به رسم یادبود به نویسنده، کارگردان و بازیگران این نمایش اهدا کرد.

ایرج شهین باهر، شهردار تبریز؛ بابک دانش پناه، رییس سازمان فرهنگی اجماعی شهرداری تبریز و جمعی از هنرمندان شهر نیز مهمان این اجرا بودند.

نمایش ” تکه های سنگین سرب “، با مضمون بخشی از زندگی‌نامه شهید مصطفی چمران در تئاتر شهر تبریز در حال اجراست.

این نمایش به نویسندگی ایوب آقاخانی و کارگردانی سعید رضانژاد تا ششم مردادماه در سالن استاد صادقی مجموعه فرهنگی هنری تربیت (تئاتر شهر تبریز) به اجرا در می آید. حامد منافی و نیلوفر علیپور کامران هم بازیگران این نمایش هستند.

لازم به ذکر است، پوستر نمایش “تکه های سنگین سرب” طی روزهای گذشته با حضور حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز، سید قاسم ناظمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، بابک دانش پناه، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و تعدادی از هنرمندان و مدیران شهری تبریز در بیت امام‌جمعه این شهر رونمایی شده بود.

اجرای این نمایش با همراهی و استقبال اهالی فرهنگ و هنر استان مواجه شده است.

منبع: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی




دیدگاهتان را بنویسید