داور سی‌امین جشنواره‌ی استانی تئاتر آذربایجان شرقی: تئاترهای مستقل به دنبال کیفیت باشند

شیرین بینا: تئاترهای مستقل به دنبال کیفیت باشند

شیرین بینا، داور سی‌امین جشنواره‌ی استانی تئاتر آذربایجان شرقی گفت: اگر تئاترهای مستقل کیفیت مناسبی داشته‌ باشند قطعا با استقبال و حمایت مردمی مواجه خواهند شد و امکان رشد را خودشان برای خود فراهم می‌کنند، پس باید با وسواس و تلاش زیاد و انتخاب متن، اجرا، بیان و صحنه‌ی خوب به دنبال کیفیت باشند.
به گزارش تبریزآزت به نقل از ایسنا، شیرین بینا در گفت‌وگویی با قابل دفاع دانستن برخی آثار استانی گفت: هدف از برگزاری جشنواره ایجاد رقابت و غربال شدن آثار به منظور برگزیده شدن بهترین آثار و امکان ارتقای سطح تئاتر استان‌هاست.
وی در ادامه گفت: تعدادی از آثار تئاتر شهرستان‌ها بسیار قابل قبول و حتی در مواردی از اجراهای پایتخت هم بهتر است و امیدواریم کار، تنها به پیدا کردن آثار قابل دفاع ختم نشود و برای بهره‌برداری از استعدادها از آنها حمایت به عمل آید.
بینا در پایاناظهار داشت: مسئولان شهرستان‌ها در کنار اقدامات خودجوش اهالی تئاتر باید برای ایجاد زمینه‌‌ی مناسب ارائه‌ی آثار تلاش کنند تا فضایی مناسب برای دیده شدن اجراها فراهم آید.
 آیین نواخته شدن زنگ آغاز سی‌امین جشنواره تئاتر استان آذربایجان شرقی روز یکشنبه ۱۱ شهریورماه توسط مهدی لزیری و با حضور گروههای شرکت کننده در جشنواره، هنرمندان، پیشکسوتان و علاقمندان تئاتر استان نواخته شد و خانم شیرین بینا و آقایان سیروس همتی و اصغر نوری به عنوان داوران جشنواره سی و یکم، ۱۲ اثر راه یافته به این جشنواره را قضاوت خواهند کرد.


محمدامین دوازده سالی مشغول عکاسی بوده. او علاقه‌ی زیادی به ادبیات و موسیقی دارد.


دیدگاهتان را بنویسید