مسابقه ملی کارتون و کاریکاتور کتاب در تبریز برگزار می‌شود

مسابقه ملی کارتون و کاریکاتور کتاب در تبریز برگزار می‌شود

مسابقه ملی کارتون و کاریکاتور با موضوع کتاب در تبریز برگزار می‌شود.

موسسه خانه کتاب از تمام هنرمندان کاریکاتوریست و کارتونیست دعوت کرده است به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در مسابقه طراحی کارتون و کاریکاتور با موضوع «کتاب» شرکت کنند.

علاقمندان می‌توانند حداکثر سه اثر با موضوع کتاب را به همراه بیوگرافی (حداکثر ۲۰۰ کلمه) شماره تلفن، نشانی کامل و در اندازه a3 (۷/۲۹ در ۴۲ سانتی متر) و فرمت jpeg/۳۰۰dpi تا ۲۵ شهریور ماه ۱۳۹۷ به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، کوچه خواجه نصیر، شماره ۲، طبقه دوم ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۹۶۶۱۵۶ تماس بگیرند.

بر اساس فراخوان منتشرشده، آثار ناقص از دور مسابقه حذف خواهند شد و آثار ارسالی نباید قبلا منتشر شده و یا جایزه گرفته باشد. همچنین، در این مسابقه نفر اول جایزه ۴۰ میلیون ریالی، نفر دوم جایزه ۲۰ میلیون ریالی و نفر سوم جایزه ۱۰ میلیون ریالی دریافت می‌کند.

هادی حیدری، دبیری این دوره از مسابقه ملی کارتون و کاریکاتور با موضوع کتاب را بر عهده دارد و کامبیز درم بخش، حسن کریم زاده و محمدرضا دوست محمدی داوران این مسابقه هستند.

در این فراخوان عنوان شده که حق استفاده از آثار برای موسسه خانه کتاب محفوظ است و آثار راه یافته به بخش نمایشگاه، در قالب کتاب نفیس منتشر و به هنرمندانی که آثارشان در کتاب درج شده باشد تقدیم می‌شود.



عکاس، طراح، نقاش و انیماتور. موسس Az-Photo.com و TabrizArt.com


دیدگاهتان را بنویسید