افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی درگالری آتلیه کبود

با حضور دکتر محمد محمدپور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی نمایشگاه گروهی نقاشی درگالری آتلیه کبود افتتاح شد.

محمد محمدپور ضمن تبریک افتتاح آتلیه و گالری کبود اضحار داشت: حضور خود هنرمندان در این عرصه مهم است و اینکه خود هنرمندان برای نمایش آثار هنری فضا ایجا نمایند ارزشمند می باشد. با توجه به شناختی که از دوستان خود دارند، می توانند در معرفی هنر بسیار موثر واقع گردند و میزانی که از این طریق هنر معرفی می شود شاید اصلا از طریق سیستم دولتی این امر ممکن نباشد. بنده به شما تبریک می گوییم و ان شاءالله که فضای کاریتان را بیش از این گسترش دهید. انگیزه های شما عالی است و برای خود ما نیز انگیزه شما انگیزه ایجاد می کند و ما بدین ترتیب با مشاهده این تلاش شما، تشویق می شویم و از این رو یک احساس مسئولیت مضاعف برای بنده و همکارانم ایجاد می شود. قطعا ممکن است که مشکلاتی نیز در پیش روی خود داشته باشید اما ما با تمام امکانات در خدمت شما هستیم. آثار حتما باید به فروش برسند و مردم باید با آثار هنری خانه ها و مجموعه های خود را زینت دهند. همچنین هنرمندان از این طریق بتوانند معیشت خود را تامین نمایند. البته این فرهنگ را باید نهادینه نماییم.

گفتنی است در این نمایشگاه آثاری از سعید آران پور، بابک امجد، پویا خاکی، ایلیاد سابچی، سیاره فرمانی، داریوش فرهادی، بابک کبود، ابراهیم محمدیان، حبیب مرادی از ۲۷ بهمن تا ۹ اسفند ۹۶ جهت بازدید عموم در محل گالری آتله کبود دایر خواهد بود.
ساعات بازدید ۱۶ تا ۲۰
مکان: تبریز، خیابان آزادی، چهارراه طالقانی، جنب کوچه مخابرات، شماره۸۲۰، گالری آتلیه کبود.

گزارش تصویری از: بابک شعبانی و محمدامین حسینی



معصومه کارشناسی طراحی صنعتی است و چند سالی است که در عرصه هنر فعالیت می کند علاقه زیادی به ادبیات و سینما دارد.


دیدگاهتان را بنویسید