فراخوان رقابتSUPER GREEN، SUPER CLEAN and SUPER LEAN

فراخوان رقابت SUPER GREEN، SUPER CLEAN and SUPER LEAN

جشنواره سالانه Wonderfruit در زمینه ی معماری، هنر، موسیقی و ایده هایی است که راه حل های خلاقانه برای زندگی پایدار را ارائه می دهند و جامعه جهانی را برای گرامیداشت آن به دور هم جمع می کند.

به گزارش تبریزآرت، این یک فراخوان برای طراحان و معماران از سراسر جهان برای طراحی یک غرفه نمایشگاه (pavilion) پایدار در Wonderfruit ۲۰۱۹ است.

طراحی باید ویژگی ها و فرهنگ Wonderfruit را در بر داشته باشد، به عنوان یک ایده روشنگر برای برند های قدرتمند عمل کند و بین ارزش های اخلاقی برند ارتباط برقرار کند. ضد آب، پایدار، سبک وزن، هوشمند و محصور شده باشد.در آن از مواد محلی مانند چمن، بامبو، چوب، گِل و غیره و یا مواد پایدار ابداعی دیگر استفاده شود.

اندازه طرح ۱۲۰ متر مربع است و جوری ساخته شود که حداقل تا ۵ سال ، با هیچ تاثیر منفی زیست محیطی باقی بماند، همچنین تکامل ساختار در طول زمان و سازگاری آن با تغییر شرایط محیطی در یک مکان گرمسیری را در نظر بگیرید.

رادیکال و عملکردی، کنجکاو و شگفت انگیز باشد، به مدولار بودن، انعطاف پذیری، قابلیت توسعه، طول عمر، سبک وزنی و استحکام آن و غیره توجه داشته باشید.

در ضمن توانایی ساخته شدن در یک ماه را داشته باشد.

علاقه مندان به شرکت در این رویداد اطلاعات تماس، رزومه و طرح خود را به برنامه ارسال نمایند.

هیئت داوران در مرحله اول۲۰ طرح منتخب را بررسی می کنند و در نهایت شش طرح نهایی اعلام میشوند که از میان آنها یک طرح به عنوان اثر برگزیده انتخاب می شود.

جایزه:

تیم طراحی منتخب (حداکثر ۲ نفر) برای یک ماه اقامت در تایلند دعوت خواهند شد تا با معمار محلی و تیم هنرمندان برای انجام طراحی خود، برای شرکت Wonderfruit ۲۰۱۹ آشنا شوند.

مهلت ثبت نام: ۱۵ جولای ۲۰۱۹ (۲۴ تیر ۹۸)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.



عکاس، طراح، نقاش و انیماتور. موسس Az-Photo.com و TabrizArt.com


دیدگاهتان را بنویسید