فرماندار شهرستان اهر، از برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر خبر داد

به گزارش تبریزآرت به نقل از مهر، زاهد محمودی ظهر امروز یک شنبه در جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران گفت: با توجه به اینکه این جشنواره اواخر مردادماه امسال برگزار خواهد شد، لازم است برنامه ریزی های مناسب از سوی مجریان امر در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر انجام شود.

وی افزود: تاکنون یازده دوره از جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران بدون هیچ چشمداشتی و با کمترین هزینه و بیشترین مشکلات برگزار شده است که امیدواریم با کمک های مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی و همت خود هنرمندان امسال نیز این جشنواره به خوبی و بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

محمودی گفت: برگزاری جشنواره های مختلف هنری و فرهنگی در شهرستان اهر نشان از قدمت هنری منطقه است و آنچه که باید در برگزاری اینگونه جشنواره ها در نظر گرفته شود کیفیت این جشنواره هاست.

در این جلسه معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی نیز گفت: اعتبارات اختصاص یافته دولتی برای اجرای برنامه فرهنگی و هنری در شهرستان ها کافی نیست که لازم است در این زمینه از ظرفیت های خود شهرستان ها استفاده شود و همکاری فعالان در این عرصه ها نیز ضروری است.

علی محرمی گفت: در شهرستان های استان آذربایجان شرقی، بعد از مراغه در شهرستان اهر شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش تشکیل شده است.

وی افزود: در شهرستان اهر شش گروه نمایشی ثبت شده است که بعداز تبریز بیشترین ثبت در گروه نمایش را به خود اختصاص داده است.



محمدامین دوازده سالی مشغول عکاسی بوده. او علاقه‌ی زیادی به ادبیات و موسیقی دارد.


دیدگاهتان را بنویسید