معرفی منتخبین بخش خیابانی سیزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران

معرفی منتخبین بخش خیابانی سیزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران

تبریز آرت | ویکی آرت / ترجمه: زینب شهبازی
روز انتظار | A Day’s Wait
نویسنده  ارنست همینگوی | Written by Ernest Hemingway

مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران با حضور محمد محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسئولین و هنرمندان در شهرستان اهر برگزار شد.

براساس رای هیات داوران آرا بخش خیابانی این دوره از جشنواره به شرح زیر اعلام شد:

بروشور: جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال به طراح بروشور نمایش ماکسیموم نازیلا امینی از استان آذربایجان غربی-بوکان اهدا شد.

طراحی لباس: جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال به طراح لباس نمایش ” فاصله” علیرضا اسماعیلی از کردستان-سقز اهدا شد.

طراحی فضا: (تقدیر)

جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون رسال به طراح فضای نمایش “ماکسیموم” افشین ناصری از آذربایجان غربی اهدا شد.

برگزیده:جایزه این بخش شامل تندیس جشنواره،دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون به طراح نمایش “چه کسی آشغال هایش را به من می دهد” ،بهنام کاوه از خوزستان-آبادان اهدا شد.

موسیقی: رتبه برگزیده این بخش شامل تندیس جشنواره ،دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال به آهنگساز نمایش “چه کسی آشغال هایش را به من می دهد” عماد علیزاده از خوزستان-آبادان اهدا شد.

هیئت داوران پیش از اعلام آرائ این بخش از حضور دو خردسال هنرمند جهت نقش آفرینی در نمایشهای “فرزند جنایت” رستا تاج الدینی الاسلام از اهر و “چهار دیواری اختیاری نیست” زهرا فتاحی تقدیر کرد.

بازیگری زن:

رتیه سوم: جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال به بازیگر نمایش “صلح” شکیلا هوتمن از استان خوزستان-امیدیه اهدا شد.

رتبه دوم:جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ هفت میلیون ریال به بازیگر نمایش«فاصله» ساریه امینی از استان کردستان-سقز اهدا شد.

رتبه نخست:جایزه این بخش شامل دیپلم افتخار،تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ دهمیلیون ریال به بازیگر نمایش «ماکسیموم» نازیلا امینی از آذربایجان غربی-بوکان اهدا شد.

بازیگری مرد:

رتبه سوم: جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال به بازیگر نمایش «فاصله» کمال سلطانی از کردستان-سقز اهدا شد.

رتبه دوم: جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و مبلغ هفت میلیون ریال به بازیگر نمایش «ماکسیموم» سرور رضایی از آذربایجان‌غربی-بوکان اهدا شد.

رتبه نخست:جایزه این بخش شامل تندیس جشنواه،دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون ریال به بازیگر نمایش «چه کسی آشغال هایش را به من می دهد» بهنام کاوه از خوزستان-آبادان اهدا شد.

طرح و ایده:

رتبه سوم: جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال به طراح و ایده پرداز نمایش«ماکسیموم» افشین ناصری از آذربایجان‌غربی-بوکان اهدا شد.

رتبه دوم: جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ هفت میلیون ریال به طراح و ایده پرداز نمایش «من را چه کسی کشت» محمدرضا آگاه از مازندران-نوشهر اهدا شد.

رتبه نخست: جایزه این بخش شامل دیپلم افتخار،تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون ریال به طراح و ایده پرداز نمایش «فاصله» علیرضا اسماعیلی از کردستان-سقز اهدا شد.

کارگردانی:

رتبه سوم:جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال به کارگردان نمایش «چه کسی آشغال هایش را به من می دهد» بهنام کاوه از خوزستان-آبادان اهدا شد.

رتبه دوم:جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و مبلغ هفت میلیون ریال به کارگردان نمایش«فاصله» علیرضا اسماعیلی از کردستان-سقز اهدا شد.

رتبه نخست: جایزه این بخش شامل تندیس جشنواره،دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰ میلیون ریال به کارگردان نمایش«ماکسیموم» نازیلا امینی از آذربایجان غربی-بوکان اهدا شد.

گفتنی است علیرضا استادی، علیرضا آقازاده،سامان خلیلیان، عباس شاه محمد زاده و علی یعقوب زاده داوری این بخش از چشنواره را بر عهده داشتند.




دیدگاهتان را بنویسید