نخستین کارگاه تجارت الکترونیکی آثار فرهنگی و هنری آذربایجان شرقی برگزار شد

با حضور ۱۴۰ نفر از هنرمندان رشته های مختلف هنری نخستین کارگاه تجارت الکترونیکی آثار فرهنگی و هنری استان برگزار شد.

به گزارش تبریز آرت، نخستین کارگاه «تجارت الکترونیکی آثار فرهنگی و هنری آذربایجان شرقی، معرفی راهکارهای عملی بازاریابی و فروش اینترنتی» با حضور دکتر محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ۱۴۰ نفر از ناشران، نویسندگان و هنرمندان رشته های عکاسی، خوشنویسی، نقاشی، موسیقی، مجسمه سازی، سینما، تئاتر و صنایع دستی، روز دوشنبه هفتم اسفند برگزار شد.
مهندس علیرضا غضنفری، سخنران این رویداد، با تشریح وضعیت کنونی کسب و کار در جهان، به اضمحلال کسب و کارهای مبتنی بر بازاریابی و فروش سنتی اشاره نمود.
چهره ماندگار تجارت الکترونیک کشور، در ادامه با مرور بازاریابی در بستر اینترنت، به بازاریابی ویدیویی، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی محتوا، بازاریابی جاذبه ای، بازاریابی حسی و غیره پرداخت.
مدیرعامل شرکت تسهیل گستر همچنین به راهکارهای بهره گیری هنرمندان و اصحاب فرهنگ از اینترنت اشاره نموده، تجارت الکترونیکی را تنها راه برون رفت از رکود اقتصادی و رفع معضل بیکاری دانست.
این کارگاه آموزشی و تحلیلی سه ساعته با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در تالار خاقانی این اداره کل برگزار شد.

گزارش تصویری: بابک شعبانی




دیدگاهتان را بنویسید