نفرات برتر چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی معرفی شدند

نفرات برتر چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی معرفی شدند

همزمان با آیین اختتامیه نفرات برتر چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در تبریز معرفی شدند.

براساس رای هیات داوران در بخش موسیقی نمایش، لوح تقدیر و جایزه نقدی به محمد صالح دانش آشتیانی طراح موسیقی و آهنگساز نمایش « راس ساعت پنج» و در بخش طراحی صحنه لوح تقدیر و جایزه نقدی به صورت مشترک به محمد کدخدازاده و سیامک افسایی طراحان نمایش های «راس ساعت پنج» و «خدا حافظی نکردی با نجمه، سورچی» اهدا شد.

در بخش بازیگری بانوان، جایزه رتبه اول این بخش به مهناز رودساز و زینب مشعل دار بازیگران نمایش های «راس ساعت پنج» و «ویترین»، جایزه رتبه دوم به طور مشترک به سحر عباس زاده و سنا پورسعیدی بازیگران نمایش های «اسکرین شات» و « رستگاری» و جایزه رتبه سوم نیز به صورت مشترک به لیلا شاقولانی و آناهیتا ریس باف بازیگران نمایش های «دوئیت و تنهایی» و « جایی برای هیچکس» تعلق گرفت.

در بخش بازیگری آقایان جایزه رتبه اول به طور مشترک به سیدسعید صادقی و جمال ساقی نژاد بازیگران نمایش های «ویترین» و «ایستگاه آهو و رستگاری»، جایزه رتبه دوم به طور مشترک به رضا عرفانی، حمیدرضا معدن کن بازیگران نمایش های ویترین و اسکرین شات و جایزه رتبه سوم نیز به طور مشترک به سیدفرزاد تجلی و محمد کدخدازاده بازیگران نمایش های اسکرین شات و راس ساعت پنج اهدا شد.

در بخش نمایشنامه نویسی گروه داوران نویسنده ای را حایز کسب رتبه ندانسته و جایزه رتبه دوم به طور مشترک به کیوان صباغ و ندا قربانیان نویسندگان نمایشنامه های ویترین و اسکرین شات و جایزه رتبه سوم نیز به طور مشترک به عباس نصرتی نیا و یعقوب صدیق جمالی نویسندگان نمایشنامه های راس ساعت پنج و ایستگاه آهو تعلق گرفت.

در بخش کارگردانی نیز جایزه رتبه اول به ندا قربانیان کارگردان نمایش اسکرین شات، جایزه رتبه دوم به سیدسعید صادقی کارگردان نمایش ویترین و جایزه رتبه سوم نیز به احمد شریفی فرد و مهناز رودساز کارگردان نمایش راس ساعت پنج اهدا شد.

گروه داوران این جشنواره نمایش اسکرین شات به کارگردانی ندا قربانیان را به عنوان نمایش برتر جشنواره برگزیدند.

جایزه رتبه اول این جشنواره شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی و جایزه رتبه دوم و سوم شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی بود.




دیدگاهتان را بنویسید