نمایش باغبان مرگ به کارگردانی سیامک افسایی در تئاتر شهر تبریز

نمایش “باغبان مرگ” به کارگردانی “سیامک افسایی” از عصر روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه در بلک باکس تئاتر شهر تبریز به صحنه رفته است.

موضوع این نمایش، روایت  زندگی آرنولد کرامبک، هنرمند مجسمه سازیست که طی پنج سال بیست و پنج زن را به قتل رسانده و اکنون به اعدام محکوم شده، تریسی کندی خبرنگار جوانی است که برای مصاحبه با او قرار ملاقاتی در سلول انفرادیش می گذارد.

4918tabrizart

دستیار کارگردان: وحیده نوری، موسیقی دلارام حبیب پیران، طراح پوستر: حبیب پروین قدس و عکس از فرناز مطلوبی  اجرا شد.

گفتنی است نمایش باغبان مرگ با بازی کامیار شکیبایی و زیبا فرج اللهی از ۱۳دی ماه در تالار استاد صادقی تئاتر شهر تبریز به صحنه رفته است.

محمد چرم‌شیر (زاده ۲۱ شهریور ۱۳۳۹ تهران نمایشنامه‌نویس و مدرس تئاتر است. او دانش‌آموخته رشته ادبیات نمایشی در سال ۱۳۶۶ از دانشگاه تهران است.

محمد چرمشیر بیش از صد نمایشنامه نوشته است. وی پنجاه و چهار نمایشنامه چاپ شده دارد و نمایشنامه‌هایش به زبان‌های انگلیسی آلمانی و فرانسوی ترجمه و در کشورهای ایران، آلمان، انگلستان، فرانسه، سوئد، ایتالیا و آمریکا اجرا شده‌اند.

چند نمایشنامه او عبارت است از: می‌بوسمت و اشک، باد اسب است، مکبت، قهوه قجری، رقص مادیان‌ها، آسمان روزهای برفی، شیش و بش، می‌خواستم اسب باشم، آرامش در حضور دیگران، در مصر برف نمی‌بارد، کبوتری ناگهان، روز عزیز مرده، رؤیای بسته شده به اسبی که از پانمی‌افتد، بازنویسی هملت، عرق خورشید اشک ماه، دیوبندان، آرامسایش، کسی نیست همه داستان‌ها را به یاد آورد، یادگاری‌ها، کبوتری ناگهان، بیتل‌ها، یک دقیقه و سیزده ثانیه.

گزارش تصویری از بابک شعبانی



عکاس، طراح، نقاش و انیماتور. موسس Az-Photo.com و TabrizArt.com


دیدگاهتان را بنویسید