نمایش ” غرب حقیقی” در تبریز به صحنه می رود

نمایش ” غرب حقیقی” در تبریز به صحنه می رود

نمایش ” غرب حقیقی” به کارگردانی امید سعیدپور در پلاتو جدید هنرستان میرک تبریز به صحنه می رود.

به گزارش تبریزآرت، امید سعید پور شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: نمایش غرب حقیقی هم مثل نمایش قبلی داستان خانواده را بیان می کند که با مشکلاتی مواجه شده اند.

وی در خصوص موضوع نمایش افزود: در نمایش غرب حقیقی، ما شاهد جدال بین خانواده و پول هستیم که با اندکی تغییرات در پایان نمایشنامه و پایان باز آن، تماشاگر را نیز به چالش کشیده ایم که برداشت خود از این اثر داشته باشد.

سعیدپور ادامه داد: دو برادر هستند که مادرشان آنها را برای مدتی ترک می کند، یکی از برادرها فیلم نامه نویس است و دیگری یک شخصی که چندین سال در صحرا زندگی کرده این دو باهم روبه رو می شوند و… .

کارگردان نمایش غرب حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به دلیل ساخت و ساز در تئاتر شهر خواستیم برای اولین بار در فضایی متفاوت نمایش را به صحنه ببریم.

جمال ساقی نژاد، بازیگر نمایش غرب حقیقی نیز در ادامه این نشست با انتقاد از وضعیت تئاتر در تبریز اظهار کرد: ما کارگر تئاتر هستیم و هر چه می گویند انجام می دهیم.

وی ادامه داد: با وضعیت ساخت و سازی که تئاتر شهر دارد، معلوم نیست کی سر و سامان خواهد گرفت و خود ما نیز تمریناتمان را در خارج از شهر انجام داده ایم.

غلامرضا برادران مدیر هنرستان هنرهای نمایشی میرک نیز در این مراسم عنوان کرد:هنرستان هنرهای زیبای میرک یا هنرستان میرک هنرستانی با رشته‌های نقاشی، گرافیک، نمایش و سینما در تبریز است که در سال ۱۲۹۷ (شمسی) توسط میر مصور ارژنگی، برادر کوچک رسام ارژنگی، تأسیس شده‌است.

وی در خصوص این هنرستان افزود: هنرستان میرک به عنوان دومین Art School بزرگ ایران هرساله در زمینه‌های هنری و فرهنگی فعالیت‌های متعددی دارد.

گفتنی است نمایش «غرب حقیقی» به کارگردانی امید سعیدپور و بازیگری جمال ساقی نژاد، وحید مبصری و امید سعیدپور پور از ۱۶ تیرماه هر روز ساعت ۱۹:۳۰ در پلاتوی هنرستان میرک به روی صحنه می رود.




دیدگاهتان را بنویسید