وحید و عرفانه از احتمال مرگ نوزاد خود می گویند

دردنامه‌ی هنرمندان تبریزی از زندان بنلگور هند /  وحید و عرفانه از احتمال مرگ نوزاد خود می گویند

هنرمندان تبریزی گرفتار در زندان بنگلور هند با نوشتن دردنامه ای خطاب به مسئولان کشورمان، ضمن تشریح وضعیت بحرانی خود از احتمال مرگ نوزاد تازه متولد شده شان گفتند.

به گزارش تبریزآرت به نقل از ترجمان صبح، در این نامه “وحید گل بوستانی” و همسرش “عرفانه صدیق پور” با اشاره به محکومیت شش ساله خود و سپری کردن ۱۴ ماه حبس در زندان بنلگور هند عنوان کرده اند که به دلیل تشدید بیماری MS، هردوی آنها با ضعف جسمانی شدید مواجه شده و حالشان روز به روز به وخامت می گذارد.

در این نامه با بیان اینکه محیط زندان هیچ امکاناتی برای بیماران مبتلا به ام اس ندارد تاکید کرده اند، به دلیل فضای غیربهداشتی و نامناسب زندان، سلامت جسمانی آنها و به ویژه نوزاد در زندان متولد شده آن در خطر است.

وحید و عرفانه در این نامه با اشاره به شیوع انواع بیماری های واگیر و نیز اختلاط بیماران مبتلا به ایدز، هپاتیت و سایر بیماری های مسری با دیگر زندانیان هشدار داده اند که وجود حشرات و حیوانات موذی ناقل بیماری، فرزند تازه متولد شده شان را در خطر ابتلا و حتی مرگ قرار داده است.

در نامه یاد شده همچنین به شرایط غیرانسانی زندان محل نگهداری آنان اشاره و تاکید شده، عرفانه صدیق پور به همراه نوزاد خود با سه زندانی دیگر که دارای اختلالات روانی بوده و فرزندان دو ساله، سه ساله و ۹ ساله شان را به قتل رسانده اند هم سلول است!

گفتنی است بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی، وضعیت جسمی وحید گل بوستانی و عرفانه صدیق پور وخیم تر شده بطوریکه وحید قادر به راه رفتن نیست و عرفانه هم توان بغل کردن نوزاد خود، خم شدن، راه رفتن و انجام امورات شخصی اش را ندارد.

هنرمندان گرفتار زندان بنگلور هند در این نامه با تقدیر از کمک های مادی و معنوی دفتر نهاد رهبری، سفارت ایران در هند و نیز انجمن اسلامی دانشجویان بنلگور طی مدت گرفتاری آنان در زندان، از مسئولان جمهوری اسلامی تقاضا کرده اند در ضورت امکان، تمام تلاش خود را نسبت به استرداد آنان و رهایی از وضعیت موجود به کار گیرند.




دیدگاهتان را بنویسید