ورکشاپ عکاسی با حضور منصوره معتمدی در اهر و کلیبر برگزار می شود

ورکشاپ عکاسی با حضور منصوره معتمدی در اهر و کلیبر برگزار می شود

آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی باخیش، ورکشاپ آموزشی عکاسی مستند و دیلی لایف گرافی را با حضور منصوره معتمدی عکاس برجسته ایران در شهرستان های اهر و کلیبر برگزار می نمایند.

ورکشاپ عکاسی با حضور منصوره معتمدی در اهر و کلیبر برگزار می شود

معصومه فریبرزی مدیر آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی باخیش با بیان این خبر افزود: این دوره در راستای آموزش و ارتقاء دانش عکاسی برای علاقه مندان هنر عکاسی شهرستانهای اهر و کلیبر و هنرجویان آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی باخیش تدارک دیده شده است.
وی عنوان کرد: زمان درنظر گرفته شده برای این کارگاه بصورت یک روزه در شهرستانهای اهر و کلیبر می باشد که نسبت به تعداد ثبت نام کنندگان متغیر خواهد بود.
مدیر آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی باخیش با اشاره به اینکه خانم منصوره معتمدی از عکاسان برجسته در عرصه عکاسی مستند و خبری می باشد، تشریح کرد: معتمدی متولد ۱۳۵۷ تهران هستند که در حال حاضر مقیم کشور بوسنی و هرزگوین می باشند و با آژانس عکس Offset فعالیت هنری خود را ادامه می دهند، همچنین سابقه فعالیت در خبرگزاریها و روزنامه های ایرانی از جمله: خبرگزاری فارس و سوره / روزنامه ایران/جوان / همشهری/جام جم/ پیام امروز / سروش بانوان و راهیابی و گذراندن ورکشاپ World Press Photo در ایران را در کارنامه خود دارا هستند و تا کنون در بسیاری از جشنواره های ملی و بین المللی عناوین متعددی را کسب نموده و در فستیوالهای معتبر عکاسی به عنوان داور کارنامه خوبی را در اختیار دارند. همچنین از نمـــایشگاه های انفـــرادی این هنرمند می توان: (کــودکان خیــــابانــــی / کـــودکان گل فروش / «ی پلاک»/ مسجدسلیمان ۱۰۰ سال پس از نفت و… ) نام برد که به عنوان ماندگار ترین آثار هنری شان محصوب می شود.
فریبرزی ضمن تقدیرو تشکر از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های اهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های کلیبر، انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر، کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری ، برگزاری این دوره ها را برای هنرمندان عرصه عکاسی مفید و مثمر ثمر عنوان کرد و بر استمرار دوره های آموزشی در این سطح را تأکید کرد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در این دوره ی آموزشی با شماره همراه ۰۹۱۴۸۹۴۲۶۷۱ حد اکثر تا شنبه ۲۳ تیر ماه ۱۳۹۷ تماس بگیرند.




دیدگاهتان را بنویسید