پردیس های سینمایی ستاره باران، قدس و ٢٢ بهمن تبریز میزبان جشنواره فیلم فجر

پردیس های سینمایی ستاره باران، قدس و ٢٢ بهمن تبریز میزبان جشنواره فیلم فجر

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در پردیس‌های سینمایی ستاره‌باران، قدس و ٢٢ بهمن تبریز خبر داد.

جلسه معاون هنری و سینمایی اداره کل با مدیران سینماهای برگزارکننده جشنواره فیلم فجر در تبریز برگزار شد و ” علی محرمی” ضمن تقدیر از همراهی و همکاری مدیران پردیس‌های سینمایی ناجی، ستاره باران و قدس و همچنین انجمن های سینمای جوان دفتر تبریز، انجمن سینماگران استان، خانه مستند سینمای تبریز و انجمن انیمیشن استان، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام گرفته توسط ستاد برگزاری، امیدوارم در جشنواره امسال میزبان خوبی برای هنرمندان، مردم و علاقه‌مندان به جشنواره فیلم فجر باشیم.

محرمی افزود: در این جشنواره که همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، امیدواریم که شاهد استقبال خوب مردم از این جشنواره باشیم.

معاون هنری و سینمایی اداره کل گفت: جشنواره امسال در سه پردیس سینمایی ٢٢ بهمن تبریز، ستاره باران و قدس که جزو سینماهای ممتاز تبریز هستند برگزار می شود.

در ادامه جلسه “طاهر فرنود” مدیر اجرایی جشنواره فیلم فجر در استان نیز به هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته درخصوص این رویداد مهم در استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همراهی و همکاری موثر همه انجمن های فعال در حوزه فیلم و سینما در استان، جشنواره به شکل بهتری برگزار شود و مردم علاقمند تبریز نیز بدون شک همچون سالهای گذشته استقبال مطلوبی از این جشنواره خواهند داشت .

فرنود افزود: جلسه نقدو بررسی فیلمهای به نمایش در آمده نیز همه روزه در محل سینما تک مجتمع فرهنگی سینمایی ٢٢ بهمن تبریز برگزار می شود.




دیدگاهتان را بنویسید