گزارش تصویری از آیین رونمایی کتاب و نمايشگاه گروهي عكس “همراه طبيعت ايران” در تبریز

هنر، کلید فهم زندگی‌ست، و هنر عکاسی دریچه‌ای که این فهم نو از زندگی را به جهانیان عرضه می‌کند‌. کار عکاس تنها با گرفتن عکس پایان نمی‌یابد، او وظیفه دارد تا تجربه‌ی بصری خویش را به هر بیان ممکن با دیگران در میان نهد.

4959tabrizart

نمایشگاه عکس «همراه طبیعت ایران» که با حضور عکاسان و اساتید برجسته کشوری و بین‌المللی کشور، در آذرماه سال جاری در نگارخانه «برگ» عمارت عین‌الدوله تهران برگزار شد، این‌بار در شهر هنرخیز تبریز میهمان دیدگان هنرمندان و مردم هنردوست و فرهیخته شهر تبریز خواهد.

به گفته کیوریتور این نمایشگاه فرشید احمدپور، این نمایشگاه با نمایش ۳۰ فریم عکس در قطع ۷۰*۱۰۰ روی پارچه کنواس آلمان، به همراه سرتیفیکیت به عنوان شناسنامه اثر و کتاب آثار در قطع خشتی با ۳۸ صفحه تمام رنگی ارائه خواهد شد.

در این نمایشگاه آثاری از استاد کریم متقی، عباس عرب‌زاده، برديا سعادت ،علی شکری و عکاسان برجسته کشوری: علیرضا دروچی، پیمان حامدی بهتاش، سونا مؤیدزاده، مسعود طالبی، وحید دل‌سعید و فرشید احمدپور به معرض نمایش و فروش گذاشته خواهد شد.

آیین رونمایی از کتاب و گشایش نمایشگاه عکس «همراه طبیعت ایران» ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۶ دی‌ماه ۹۶ در گالری مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز برگزار شد و تا ۱۹ دی‌ماه ۹۶ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای علاقمندان و هنردوستان خواهد بود.

کتاب عکس « همراه طبیعت ایران » به کوشش فرشید احمدپور، با موضوع طبیعت چهار فصل کشور به شماره شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۹۷۱۳۶-۷-۷ در ۷۲ صفحه در قطع … ، طراح گرافیک: فرشید احمدپور، ناظر فنی چاپ: مهرداد ربیع لاله ، در شرکت چاپ مهر رایان تبریز، با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه به قیمت بیست وپنج هزار تومان/ ۲۵۰.۰۰۰ ریال چاپ شده شده است.

در صورت تمایل به سفارش و دریافت نسخه ای از این تالیف به  « ایـنـجـا » کلیک کنید.

همراه با طبیعت ایران Along With The Nature Of IRAN
گزارش تصویری از: پریناز امکانی و بابک شعبانی



عکاس، طراح، نقاش و انیماتور. موسس Az-Photo.com و TabrizArt.com


دیدگاهتان را بنویسید