آغاز به کار کارگاههای بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوان

آغاز به کار کارگاههای بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوان

کارگاههای عملی بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوان با حضور هنرمندان و اساتید رشته‌های مختلف در هنرستان میرک تبریز کار خ ود را آغاز کرد.

بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان در حالی آغاز به کار کرده است که در مرحله نخست ۱۰۰ هنرمند جوان از ۲۳ استان کشور برای رقابت پذیرفته شدند.

در این دوره جشنواره یازده نفر در بخش پوستر، ده نفر در حوزه تصویر سازی، ده نفر در رشته خوشنویسی، ۱۴ نفردر بخش طراحی، ۱۶ نفر در زمینه عکاسی، ۹ نفر در رشته کاریکاتور، ۱۰ نفردر بخش مجسمه‌سازی، ۱۲ نفردر زمینه نقاشی و ۸ نفر در رشته نگارگری در کارگاه های جشنواره حضور دارند.

در این دوره از جشنواره بخش گرافیک را مصطفی اسداللهی و حسین نوروزی (گرافیک)، کیانوش غریب پور و جلال پیروزآبادی (تصویر سازی)، کامبیز صبری و محمد فاسونکی (مجسمه سازی)، علی شیرازی و صداقت جباری (خوشنویسی)، علی ذاکری و جواد نوبهار (طراحی)، فرهاد سلیمانی و محمد عباس زاده (عکاسی)، شهرام رضایی و رحیم بقال اصغری (کاریکاتور)، فرح اصولی و ابراهیم مقبلی (نقاشی) و امیر طهماسبی و رحیم چرخی (نگارگری) در کنار استادان کارگاه هر رشته داوری را برعهده دارند.

امین الهی (گرافیک)، محمدعلی بنی اسدی (تصویر سازی)، محمد حسین عماد (مجسمه‌سازی)، محمدعلی فرزبود (خوشنویسی)، داریوش حسینی (طراحی)، مهدی مقیم نژاد (عکاسیجواد علیزاده (کاریکاتور)، مهرداد محب علی (نقاشی) و اردشیر مجرد تاکستانی (نگارگری) استادان کارگاه هایی هستند که در کنار سایر داوران، آثار جشنواره را داوری می‌کنند.

بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان با حمایت مرکز هنرهای تجسمی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر در شهر تبریز از ۲۶ تا ۳۰ مرداد برگزار می‌شود.



عکاس، طراح، نقاش و انیماتور. موسس Az-Photo.com و TabrizArt.com


دیدگاهتان را بنویسید