انتخابات انجمن خوشنویسان تبریز برگزار شد

انتخابات انجمن خوشنویسان تبریز برگزار شد

با حضور اعضای انجمن خوشنویسان تبریز، انتخابات این انجمن برگزار و اعضای شورای انجمن معرفی شدند.
در این انتخابات یونس نصیری با ۱۶۳ رای، جعفر لامع با ۱۳۱ رای، رسول جدید‌الاسلام با ۱۲۵ رای، کاظم کاظمی با ۱۱۸ رای، یوسف طهماسبی‌راد با ۱۰۵ رای، محمدحسین قربانپور با ۸۷ رای، محمدحسین نژاداصل با ۸۵ رای و پیروز پاینده با ۸۰ رای به عنوان اعضای اصلی شورا معرفی شدند.

همچنین محمدتقی نوعی‌پور با ۴۵ رای، دواد وکیلی با ۴۴ رای، رضا کوهنورد با ۳۴ رای و ناصر عبدالهی فلاحی با ۲۸ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورا معرفی شدند.

در این انتخابات، وحید عندلیبی با ۱۰۲ رای و غلامرضا بیننده با ۸۴ رای به عنوان بازرسان اصلی، ایوب ناظری با ۶۹ رای و سیدعلی حسینی با ۱۹ رای به عنوان اعضای علی‌البدل و یونس نصیری با ۱۴۵ رای، جعفر لامع با ۹۶ رای، رسول جدید‌الاسلام با ۸۰ رای و کاظم کاظمی با ۷۵ رای به عنوان نمایندگان مجمع معرفی شدند.

براساس این گزارش هدف شعب انجمن هنر خوشنویسی ایران در استان ها ایجاد زمینه برای تعامل و همکاری بین خوشنویسان شعبه و برقراری ارتباط بین آنها و همچنین تعلیم و ترویج هنر خوشنویسی در جهت اعتلا و توسعه فرهنگی و هنری است.

نقد و بررسی ها

  • 10
  • 10
  • 10
  • 10
  • 10
  • 10

    Score

    با حضور اعضای انجمن خوشنویسان تبریز، انتخابات این انجمن برگزار و اعضای شورای انجمن معرفی شدند. در این انتخابات یونس نصیری با ۱۶۳ رای، جعفر لامع با ۱۳۱ رای، رسول جدید‌الاسلام با ۱۲۵ رای، کاظم کاظمی با ۱۱۸ رای، یوسف طهماسبی‌راد با ۱۰۵ رای، محمدحسین قربانپور با ۸۷ رای، محمدحسین نژاداصل با ۸۵ رای و پیروز پاینده با ۸۰ رای به عنوان اعضای اصلی شورا معرفی شدند.



دیدگاهتان را بنویسید