اولین ورکشاپ پنجشنبه تمرین یک روز مرگی هنرمندانه در نگارخانه استاد میرعلی تبریزی برگزار شد

ورکشاپ پنجشنبه تمرین یک روز مرگی هنرمندانه روز پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در محل گالری میرعلی تبریزی خانه فرهنگ با حضور فرشید پارسی‌کیا و هنرمند مهمان کیومرث کیاست برگزار شد.

معصومه خضرلو مدیر نگارخانه استاد میرعلی تبریزی در توضیحات خود افزود در این پنجشنبه حاضرین با ورزش روزشان را شروع کردند فرشید پارسی‌کیا  چند حرکت مفید برای نرمش بدن و تقویت روحیه را به هنرمندان یاد داد و هنرمندان نیز با انجام این حرکات ورزشی برنامه را آغاز نمودند، سپس با همراه هم به تماشای فیلم پرداختند و مورد نقد قرار گرفت، بعد از صرف نهار و پذیرایی پانتومیم بازی کردند و سپس آقای پارسی کیا یاد داد که چطور می توانند دغدغه های ذهنی شان را با تصویر بیان کنند و همینطور هنرمندان یاد گرفتند که از زاویه متفاوت به سوژه عکاسی نگاه کنند و عکس متفاوت و خاص بگیرند. در نهایت هم حضور اقای کیاست زینت بخش پنجشنبه روزمرگی هنرمندانه شد و جمع به سخنان و تجارب ایشان گوش دل سپردند و گاهی از ایشان جواب سوالاتشان را می خواستند.

معصومه خضرلو در پایان این ورکشاپ گفتند: این پنجشنبه روز مرگی هنرمندانه یک روز متفاوت برای گروه شد. فکر کنم خاطره این پنجشنبه روزمرگی هنرمندانه همیشه با من خواهد ماند.




دیدگاهتان را بنویسید